כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אבל בישיבת ויזני'ץ: המשגיח נפטר

משגיח ישיבת 'בית ישראל ודמשק אליעזר' ויז'ניץ הגאון רבי כתריאל שאול הלוי זומר זצ"ל • הלווייתו - היום

המשגיח זצ"ל עם הרבי הישועות משה זצ"ל
המשגיח זצ"ל עם הרבי הישועות משה זצ"ל

ברוך דיין האמת - אבל בישיבת ויז'ניץ בבני ברק: משגיח הישיבה הגאון רבי כתריאל שאול הלוי זומר זצ"ל, נפטר הלילה (ג') בבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא בן 61 בפטירתו.

ביום ראשון בלילה עבר המשגיח דום לב ופונה לבית החולים, מאז הדרדר מצבו והלילה כאמור הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח זצ"ל נולד לאביו מזקני חשובי חסידי ויז'ניץ, הרה"ח רבי צבי הלוי זומר מירושלים. הוא נודע בתור בחור כעילוי וכמתמיד, ונלקח כחתן אצל הרה"ח חיים אברהם הנדלר, מחשובי החסידים בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

בתור אברך צעיר הטיל עליו האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זצ"ל את התפקיד לכהן כמשגיח בישיבת 'בית ישראל ודמשק אליעזר' ויז'ניץ, שבראשות הגאון רבי מנחם ארנסטר ראש הישיבה. הרב ארנסטר הרבה לומר לבחורים "שהביא להם דוגמה חיה לאיש חסיד מדור העבר, המשלב תורה וחסידות באש קודש".

המשגיח הרב זומר זצ"ל כיהן למעלה משלושים וחמש שנה כמשגיח בישיבת 'בית ישראל ודמשק אליעזר' בקרית ויז'ניץ בבני ברק. היה יהודי מהדור הקודם, והיה קשור לרבותיו אדמו"רי בית ויז'ניץ זצ"ל והאדמו"ר שליט"א.

הרב זומר היה המשגיח בסדר הלימוד של שעתיים לפני התפילה, ולאחר מכן בשעת התפילה. הבחורים זוכרים את תפילותיו בהתלהבות. הוא היה מדמויות המופת של קרית ויז'ניץ, החזיק ב'חזקות' לשמש את האדמו"ר ה'ישועות משה' בשעת עריכת ה'מיטאג טיש' בצהרי יום השבת, וכן המשיך אצל בנו האדמו"ר שליט"א, אליו היה מקושר בכל נימי נפשו.

בישיבה היה מסור לחינוך הבחורים תמיד. דבריו היו בדרכי נועם, וגם כשבחור לא הלך בתלם, תמיד תמיד בנעימות וברכות היה מדבר עם הבחור.

לפני מספר שנים חלה בחיידק נדיר בדם ומאז נחלש והבוקר כאמור השיב את נשמתו ליוצרה.

הלוויתו תתקיים בשעה 13.30 בצהריים מביתו ברחוב דמשק אליעזר 43 בבני ברק ותעבור דרך ישיבת ויז'ניץ לבית החיים ויז'ניץ בעיר. האדמו"ר מויז'ניץ השוהה באשדוד, צפוי לחזור למסע ההלוייה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
ויזניץ הרב זומר משגיח ישיבה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד