י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אהרונוב מבקש סליחה בשערי הכלא

לקראת כניסתו לכלא, מפרסם הרב אהרונוב, יו"ר אגודת צעירי חב"ד מכתב מרגש לשלוחים: "זו העת לבקש את סליחת מי שפגעתי בו"

הרב אהרונוב
הרב אהרונוב

לקראת כניסתו לכלא, מפרסם הרב אהרונוב, יו"ר אגודת צעירי חב"ד מכתב מרגש ובו הוא מבקש את סליחת השלוחים: "לא במזיד".

"אחיי היקרים, צבא השלוחים והשלוחות, רבני ועסקני חב"ד ומשפחות אנ"ש חסידי חב"ד די בכל אתר ואתר", כותב אהרונוב, "בעומדי מול שער ברזל שבעוד דקות אחדות ייסגר מאחוריי, מתחזקת אצלי האמונה הטהורה שהמטען אותו נושאים כולנו, חייליו הנאמנים של הרבי, אין כוח בעולם שיוכל לו, לא לשוברו ולא לנצחו.

"הנני מלא הוקרה והערכה לגדלות הנפש של שלוחים, חסידים, חברים, שותפים לעבודה בצאגו"ח ושאר המוסדות, זבולונים וישכרים כאחד אשר נפגעו גם הם וחלקם בצורה כואבת מאוד בעקבות מעשים שלא יעשו, מי בשליחותו ומי במעמדו, מי בפרנסתו ומי בממונו ולמרות הכל הם גילו ומגלים גדלות נפש, גדלות של מעבירים על מידותיהם, גדלות של נעלבים ואינם עולבים, גדלות של מסירות נפש בו גם משפחתם הרחבה משלמת מחיר כבד.

"כמעט 40 שנות עשייה ושליחות בהם פעלנו ככל יכולתנו לבצע את המשימות שהוטלו עלינו על הצד הטוב ביותר. אין ספק כי בלהט העשייה והאתגרים העצומים בהם פעלנו, היו אנשים שלא נהגנו בהם בכבוד הראוי, הדברים לא נעשו חלילה במזיד וזו העת לבקש את סליחתם.

"שליחות היא משימה בלתי פוסקת ובלתי נפסקת והיא בכל מקום ובכל זמן. השליחות שהוטלה עלי לא פסקה ולו לרגע, כל עוד רוחי באפי הנני חייל בצבא השלוחים ובשליחות הזו כולנו פועלים.

"מתוך שליחות זו עומד אני ברגעים אלה כאן בגו זקוף ואומר בקול רם: אין ספק שהרבי איתנו ומברך את כולנו בבני חיי ומזוני רוויחא ובכולם רוויחא ובע"ה נזכה כולנו לגרום אך ורק נחת רוח לרבי מתוך בריאות נכונה ושלימה ובקרוב ממש נזכה לראות בעיני בשר בגאולה האמיתית והשלימה ותיכף ומיד ממש", הוא מסיים.

יוסף יצחק אהרונוב, כיהן כיושב ראש אגודת חסידי חב"ד בישראל, צעירי אגודת חב"ד ורשת אהלי יוסף יצחק. בנובמבר 2015 הורשע בעבירות מרמה ונידון לשנתיים מאסר בפועל.
הרב אהרונוב מכתב לשלוחים תנועת חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד