י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גבעת שאול: המקווה השרוף ישופץ

בסיוע סגן ראש העיר ישראל קלרמן הוחל בפעילות אינטנסיבית לשיפוץ ושדרוג המקווה שנשרף בגבעת שאול בירושלים

גבעת שאול: המקווה השרוף ישופץ

פעילות אינטנסיבית לשיפוץ מקווה הטהרה שנשרף ברחוב חיים ויטל בשכונת גבעת שאול בירושלים, זאת הודות לפעילותם של סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק מבני דת ישראל קלרמן ומנהל האגף למבני דת הרב יצחק הנאו.

מקווה הטהרה בשכונת גבעת שאול בירושלים, הינו מקווה פעיל מאוד המשמש את כל תושבי האזור, לאור כך פועלים בעיריית ירושלים לפתיחת המקווה מחדש בהקדם האפשרי. יש לציין, כי מקווה הטהרה שנשרף היה בתוכניות עבדה לשיפוץ יסודי בשנת התקציב הנוכחית 2016.

בימים האחרונים נערכו מספר סיורים ופגישות של כל גורמי המקצוע בכדי לזרז את הליכי שיפוץ המקווה. בין המשתתפים: סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק מבני דת ישראל קלרמן, מנהל האגף למבני דת יצחק הנאו, מנהל מחלקת המקוואות במועצה דתית מנחם בלומנטל ונציגי השכונה. כאשר הסיכום הוא, שבשלב הראשון יערך מדידת פנים קדם תכנון של השיפוץ העמוק בכדי להעריך את אומדן עלות השיפוץ היסודי כראוי וכיאה למקווה האמור לשרת אלפים מתושבי האזור, ולאחר מכן יצאו לשיפוץ מידי במקום. לנגד עייני כולם עומדת משימה דחופה- לסיים את הליך השיפוץ במהירות האפשרי

סגן ראש העיר ומחזיק תיק מבני דת ישראל קלרמן אומר: "אנחנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו לפתוח מחדש במהירות האפשרית את מקווה הטהרה לטובת התושבים. סכומי כסף גדולים הולכים להיות מושקעים בשיפוץ היסודי. המקווה המשופץ והמשודרג החדש יהיה נאה ומעוצב, וזאת תוך כדי הקפדה יתרה על כל הלכות הנהוגים".

בתוך כך, במהלך החודשים הקרובים צפויים מספר רב של שיפוצים במקוואות שונים ברחבי העיר כחלק מתוכניות עבודה לשיפוץ יסודי בשנה זו- יבוצעו שדרוג פנים וחלוקה חדשה ובחלקם בוצעו החלפת ריצוף, שיפוץ תקרות, מערכות הסקה, מערכות אוורור, החלפת אביזרי אינסטלציה ועוד.
מקווה גבעת שאול שיפוץ ישראל קלרמן שיקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד