י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נאמני מגה: "אין לנו קשר לחילול שבת"

במכתב מיוחד לוועדת הרבנים לענייני השבת, מבהירים המפרקים כי לחברה אין כיום כל קשר לרשת am:pm

.
.

 


במסגרת המגעים להסרת החרם החרדי על רשת מגה, שלחו נאמני הרשת ממשרד עו"ד אהוד גינדס, גבי טרבלסי ואמיר ברטוב, מכתב לרב יצחק גולדקנופף, מזכיר ועדת הרבנים לענייני השבת, בבקשה שיפעל להסרת החרם על רשת מגה.

וכך כותבים הנאמנים: "המשמעות המעשית והמשפטית של צו הקפאת ההליכים הינה שחברת מגה, היא חברה שנותקה הלכה למעשה מקבוצת אלון אשר הייתה בעלת השליטה בחברה. ובהתאם לכך לחברה אין קשר לרשת AM-PM או לחנויות אלונית הפועלות גם הן תחת חברות אשר בשליטת קבוצת אלון".

את מכתבם הם מסיימים בבקשה, "לאחר זאת, נודה לכם באם תמליצו לציבור לחזור ולקנות בסניפי מגה וזול בשפע".

עו״ד אורי גינדס אומר הבוקר לבחדרי חרדים: ״אנחנו שמחים על ביטול החרם החרדי על רשת מגה וחנויות זול בשפע, זו אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה, שלא ניתן להתעלם ממנו. אני מודה לגורמים במגזר החרדי שנענו לפנייתנו, הבינו את המצב שבו שרויה הרשת, ונרתמו במיוחד לטובת העובדים".

עו"ד גינדס מוסיף ואומר: "שוחחתי עם הרב גולדקנופף יו"ר ועדת השבת והוא התגייס לעניין, קיבל הבהרות על ניתוקה של מגה מדודי וייסמן ו-am pm והבין שצו השעה לעזור להבראת מגה וזול בשפע, אלפי העובדים ומשפחותיהם".

כזכור, החרם הוטל בשנת 2008 על רשת מגה וזול בשפע, בעקבות הפעילות המשותפת עם רשת am:pm המחללת שבת, בשנת 2008 אנשי וועדת השבת הפצירו והתריעו רבות בפני אנשי חברת am:pm להימנע מחילולי שבת ומשלא נענו הוטל החרם.

כבר אתמול בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אמר הרב יצחק גולדקנופף: "אנחנו ממליצים לאחר חוות דעת שקיבלו כל חברי הוועדה להסיר את החרם. עדיין אין ‏החלטה סופית בעניין, כי הדבר צריך להגיע לשולחנם של גדולי ישראל והם יקבלו את ההחלטה".

 




מגה סגירת סניפים קריסה הרב יצחק גולדקנפף חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד