י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נורא: חרדית שנהגה בג'יפ נשדדה, הערבים תלשו את הפאה מראשה

שלושה פלסטינים שדדו באכזריות נהגת חרדית תושבת שכונת רמות בירושלים • פרטי כתב האישום - מזעזעים

צילום אילסטרציה: אביר סולטן, פלאש 90
צילום אילסטרציה: אביר סולטן, פלאש 90

נורא - אשה חרדית שנהגה בג'יפ, נשדדה באלימות על ידי ערבים שפגעו בה ותלשו את הפאה שעל ראשה במהלך השוד. השבוע הוגש נגדם כתב אישום.

המקרה אירע לפני שלושה שבועות בסמוך לקבר שמואל הנביא בירושלים, על ידי מספר ערבים תושבי כפר עקב. על פי כתב האישום, אישה חרדית תושבת שכונת רמות בירושלים, נסעה לביקור משפחתי אצל גיסתה המתגוררת בהר-שמואל.

האישה, נהגה ברכב ג'יפ ניסאן ג'וק על כביש 436 לכיוון גבעת זאב. מיד לאחר שעברה את קבר שמואל הנביא, פגע רכבם של מוחמד ג'רדאת (23) ואחמד ניירוך (20) בחלק האחורי של הג'יפ, וזאת במכוון על מנת לביים תאונת דרכים ולהביא לכך שנהגת הג'יפ תעצור בצד הדרך.

בעקבות הפגיעה, עצרה הנהגת את הג'יפ בשולי הכביש בכדי לברר את פשר המתרחש. במקביל, ירד אחמד ניירוך מהרכב וניגש אליה. כאשר פתחה את החלון על מנת לברר את פרטיו, בהאמינה כי מדובר בתאונה, פתח ניירוך את הדלת הקדמית של הג'יפ, משך את הנהגת החרדית מבעד לשערותיה ותלש את פאתה בכדי להוציא אותה מהג'יפ.

משלא הצליח למשוך אותה אל מחוץ לג'יפ, תפס את ידה של הנהגת בחוזקה, משך אותה בכוח אל מחוץ לג'יפ והטיל אותה על הכביש. לאחר שהצליח להוציא אותה בכוח מהג'יפ, עלה למושב הנהג והחל בנסיעה מהמקום. הנהגת לא התייאשה, אחזה במדרגת צד של דלת הנהג של הג'יפ ונגררה על הכביש מספר מטרים.

אחמד הבחין בנהגת אוחזת בג'יפ, בעט בראשה ובידה והפילה ארצה, בעודו צועק לעברה "תתקשרי למשטרה שלכם, נראה מה הם יכולים לעשות", ונמלט עם הג'יפ בנסיעה. כעבור מספר שניות, נמלטו גם מוחמד ג'רדאת ואדם נוסף שהיה עימו ברכב, בחולפם בנסיעה בצמוד לנהגת, שהייתה שרועה פצועה על הכביש.

בעת האירוע, היו בג'יפ חפצים אישיים שלה, תעודת זהות ורישיון נהיגה, ארנק עם שני כרטיסי האשראי, אייפון ואייפד, ניירות עבודה, פנקסי צ'קים, אלפי דולרים ושקלים במזומן, וצ'ק על סך 5,000 ש"ח, שנגנבו יחד עם הג'יפ. הנהגת סבלה משפשופים ופציעות והיא אושפזה בבית חולים לפחות למשך יומיים וסבלה מטראומה נפשית.

אחד הנאשמים, מוחמד ג'רדאת, הורשע בעבר בגניבות רכב וריצה שלוש שנות מאסר בגין כך. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עדות מזעזעת
חיים בלך, עובד מד"א ומתנדב הצלה מהירה של זק"א שטיפל בה, סיפר בשיחה ל'בחדרי' חרדים':

"קיבלנו קריאה על אירוע בכביש 436 בין קבר שמואל הנביא להר שמואל.

"כשהגענו לזירה, לאחר מספר דקות של סריקת השטח, מצאנו את הפצועה, חרדית כבת 50, כשהיא מוטלת בתעלה החשוכה בשולי הדרך, כשהיא מדממת בראשה ובחלקי גוף נוספים, ואף סובלת מחבלות יבשות קשות.

"האישה הייתה נסערת והתקשתה לתקשר עמנו, לאור החוויה הטראומתית שעברה. במהלך הטיפול הרפואי הבנו כי היא הייתה מעורבת בתאונת דרכים פיקטיבית, כשבמהלכה נשדד רכבה. האישה הותקפה קשות בצורה פיזית, כששודדי הרכב מכים אותה בכל חלקי גופה בבעיטות ואגרופים, מסובבים את ידה לאחור, מושכים בכוח רב את הפאה שלראשה ולבסוף משליכים אותה לתעלה בצד הדרך. השודדים נמלטו עם רכבה מהזירה והותירו אותה פצועה".

הפצועה קיבלה טיפול רפואי בשטח ולאחר מכן פונתה לבית החולים.


עדכון: 21.43
נהגת חרדית שוד אלים אלימות פלסטינים רמות ירושלים הר שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד