י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

נתניהו: לבחון צעדים נגד ח"כי בל"ד

ראש הממשלה ביקש מהיועה"מ אביחי מנדלבליט, לבחון צעדים משפטיים נגד הח"כים שנפגשו עם משפחות מחבלים

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90

ביקור הח"כים הערבים: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב לאחר צאת השבת עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו לבחון צעדים משפטיים בהם ניתן לנקוט נגד חברי הכנסת שנפגשו לפני מספר ימים, עם משפחות מחבלים.

כזכור בשבוע שעבר דווח כי ראש הממשלה גם יגיש קובלנה אישית לוועדת האתיקה של הכנסת יחד עם היו״ר הכנסת יולי אדלשטיין.

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד גם שיגר הערב מכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לבחון פתיחת חקירה כנגד חברי הכנסת הערבים מבל"ד.

לדברי לפיד, "חברי בל"ד משתמשים בחסינות הפרלמנטרית לתמיכה בטרור והסתה. אין ספק כי יש פה שימוש לרעה בהיותם חברי כנסת בעלי חסינות פרלמנטרית במדינה דמוקרטית, אסור להשלים עם זה, זוהי חציית קו אדום. עצם הפגישה עם משפחות המחבלים היא קריאה לעידוד טרור ורצח. מיד בצאת השבת ישוגר מכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה כנגד חברי הכנסת הערבים על הסתה ותמיכה בטרור. צריך לעמוד מול הדבר הזה ולהוקיע אותו".

יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, כותב בעמוד הפייסבוק שלו: ״פתאום כולם נהיו ישראל ביתנו. פתאום כולם נזכרו שיש בעיה עם הח״כים הערבים. נתניהו ולפיד פונים ליועמ״ש, שרים וח״כים אומרים שאין להם מקום בכנסת ואפילו אילן גילאון ממרצ אומר שהח״כים הערבים איבדו את הצפון. אבל כל אלו, מרה״מ ומטה, כולל השרים והח״כים של הליכוד והבית היהודי, התנגדו והפילו רק לפני מספר שבועות את הצעת החוק שהגשתי לכנסת ושמטרתה היתה לפסול את חנין זועבי וחבריה מלהתמודד לכנסת בבחירות הבאות ולא לאפשר לבג״צ לשנות את ההחלטה. אז כרגיל, כל האחרים, ובמיוחד נתניהו ושריו שקובעים איזו הצעת חוק תאושר ואיזו לא, יודעים אולי לדבר - אבל רק אצלנו מילה זו מילה ורק אצלנו יש גם מעשים מאחרי המילים. אז - שלא יעבדו עליכם״.
חכ לפיד אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד