כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דקירה באשקלון; חייל נפצע באורח קל • הדוקר נלכד

חייל נדקר באזור התחנה המרכזית אשקלון, הדוקר נמלט; החייל נפצע באורח בינוני-קל ופונה לבית חולים ברזילי • כוחות הביטחון סרקו את הרחובות הסמוכים עד שאיתרו את הדוקר, ירו בו ונטרלו אותו בנשקו של הדקור; צפו בתיעוד

זירת הפיגוע באשקלון
זירת הפיגוע באשקלון

חייל נדקר הבוקר (א') ברחוב בין גוריון באשקלון. החייל נפצע באורח קל עד בינוני. הדוקר נמלט. הוא אותר, נורה ונוטרל ברחוב סמוך. נראה כי הדקירה נעשתה על רקע לאומני.

בסביבות השעה שמונה וחצי בבוקר, צעיר חמוש בסכין התנפל על חייל בן 20 שישב בתחנת אוטובוס ברחוב בן גוריון, בסמוך לתחנה המרכזית בעיר אשקלון. הדוקר נמלט. המשטרה וחיילים נוספים סרקו את הרחובות הסמוכים, איתרו אותו, ירו לעברו ונטרלה אותו.

החייל מטופל במקום במצב בינוני-קל, כוחות ההצלה מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני והוא מפונה לבית החולים ברזילי באשקלון. הדוקר פונה במצב בינוני עם פצע ירי בגפיים התחתונות.

דובר משטרת לכיש מסר בסיכום האירוע: "בסביבות השעה 08:20 התקבל דיווח על דקירת חייל בצומת נאות אשקלון בסמוך לתחנת האוטובוס, על ידי חשוד שהחל נמלט רגלית. חייל אחר שהבחין במקרה נטל את נשקו של הנדקר והחל מרדף אחר החשוד במעשה. ברחוב החסידה הצליח החייל לצמצם טווח אל החשוד וניטרל אותו. החייל שנדקר פונה במצב קל לבית החולים".

צילום: קבוצת מדברים תקשורת






פיגוע דקירה אשקלון מחבל נמלט דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד