י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מאסר על תנאי לזועבי; ליברמן נגד

עונש מקל לחברת הכנסת מטעם בל"ד, על שהטיחה אמירות פוגעניות בשוטרים ערבים שהעידו בבית המשפט בנצרת

ליברמן, פלאש90
ליברמן, פלאש90

מאסר על תנאי לזועבי: בית משפט השלום בנצרת גזר הבוקר (א') על ח"כ חנין זועבי מ'הרשימה המשותפת' מאסר על תנאי של שישה חודשים במשך שנתיים, וקנס של 3,000 שקלים במסגרת הסדר טיעון בגין 'העלבת עובד ציבור'.

השופטת לילי יונג-גפר קיבלה את עמדת התביעה, אישרה את הסדר הטיעון ופסקה עונש מאסר על תנאי. השופטת ציינה כי העונש הקל יחסית בא בעקבות הודאתה ועברה הנקי של זועבי, שאף התנצלה במהלך המשפט על הדברים שאמרה.

ח"כ זועבי הורשעה על עבירה שעשתה בשנת 2014, כאשר הטיחה בשוטרים ערבים שהעידו בבית משפט השלום בנצרת אמירות קשות ופוגעניות, על כך שהם משרתים במשטרת ישראל.

יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן הגיב לגזר הדין ואמר כי ״גזר הדין שניתן היום לחנין זועבי שבו נקבע כחלק מעסקת הטיעון שעשתה עימה הפרקליטות, כי ייגזר עליה מאסר על תנאי וקנס של 3000 ש״ח, הוא עוד אבן שמונחת על מצבתה של הדמוקרטיה הישראלית שאינה יודעת להתגונן בפני אלו שהורסים אותה מבפנים.

"עסקת הטיעון הנוכחית עם זועבי וההחלטות בעבר שלא להעמיד אותה לדין על השתתפותה במשט המרמרה והחלטת בג״צ לאפשר לה להתמודד לכנסת, בניגוד להחלטת ועדת הבחירות, גורמות לכך שבכנסת ישראל יישבו נציגי ארגוני הטרור שמזדהים עם המחבלים ומסייעים להם. חבל שבית המשפט לא מצא לנכון לדחות את עסקת הטיעון, שתיכנס להיסטוריה כעוד שלב בהרס הדמוקרטיה הישראלית".
אביגדור ליברמן חנין זועבי מאסר על תנאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד