כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מחבל? מת המסתנן שדקר חייל

בבית החולים ברזילי מת מפצעיו הנתין הזר שתקף הבוקר חייל ופצע אותו קל, ככל הנראה על רקע לאומני

המחבל לאחר שנוטרל
המחבל לאחר שנוטרל

כחמש שעות לאחר דקירת החייל באשקלון - ככל הנראה על רקע לאומני - מת מפצעיו החשוד בדקירה, שנורה על ידי חברו של החייל לאחר מרדף.

שמו של המחבל הוא כאמל חסן, בן 32.

במרכז הרפואי ברזילי באשקלון מת מפצעיו החשוד שנורה על ידי חייל ואזרח שביצעו מרדף אחריו, מיד לאחר שתקף את החייל בן ה-20 ופצע אותו קל. מדובר בבחור סודני בן 32, המתגורר בעיר אשקלון.



כזכור, חייל נדקר הבוקר (א) ברחוב בן גוריון באשקלון. החייל נפצע באורח קל עד בינוני והדוקר נמלט. הוא אותר, נורה ונוטרל ברחוב סמוך. נראה כי הדקירה נעשתה על רקע לאומני.

"תוך דקה הגענו לזירה והבנו שבחור נתין זר דקר חייל בתחנת הסעה", סיפר מוקדם יותר סנ"צ שמעון פורטל ממשטרת אשקלון. "חייל ושני אזרחים ביצעו מרדף וצריך לציין שזה היה מרדף ארוך מול הדוקר, בסיומו החייל מבצע ירי. באותו שלב, אנחנו כבר בזירה. תופסים שליטה על הדוקר. אנחנו רוצים לסיים את החקירה ונצא בהודעה מסודרת. אנחנו עדיין לא יודעים את זהותו".

החייל שנטרל את הדוקר היה באוטובוס וראה חלק מהאירוע. הוא "שם לב שהדוקר נמלט. הוא תופס את הנשק של החייל שנדקר, לקח מחסנית מחייל אחר והחל לרדוף אחריו עם שני אזרחים אחרים. ראינו חלק מהמרדף ואני מדגיש שוב שהמרדף היה ארוך. הוא פגע והאט את הדוקר, שמצידו ממשיך להימלט, החייל השיג אותו וניטרל אותו לחלוטין. יש לנו עדות של החייל שראה את הדוקר כשהוא מובל בבית החולים והוא מזהה אותו כזה שדקר אותו".

"הפצוע לא משתף פעולה, הוא לא מדבר", אמר פורטל ממשטרת אשקלון. "הוא שכב על הרצפה, מלמל מספר משפטים לא ברורים בשפה הערבית ולא דיבר עם השוטרים".
אשקלון דקירה חייל פצוע ברזילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד