י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

600 ק"מ בין טעינות: פולקסוואגן חושפת רכב חשמלי חדש

חדש על הכביש: פולקסוואגן מציגה מתחרה חדש ומרשים בתחום הרכבים החשמליים - דגם חדש לחלוטין אשר מציג טווח נסיעה מרשים של לפחות 600 ק"מ בין טעינות

  • כ"ח שבט התשע"ו
600 ק"מ בין טעינות: פולקסוואגן חושפת רכב חשמלי חדש
יחצ

יצרנית המכוניות הגרמנית פולקסוואגן הציגה לאחרונה את אחת המכוניות המסקרנות ביותר שנראו כאן לאחרונה - הפולקסוואגן באדי קונספט. בתרגום משמיעה "באדי" זה חבר אם כי השם של המכונית מרמז על הטכנולוגיה שלה.

המכונית המיועדת לשמש כרכב הסעות תגיע תוך כמה שנים לייצור סדרתי והמועד המשוער הוא בשנת 2020 - כך אמר וולקמאר טאנברגר, ראש מחלקת מערכות החשמל והאלקטרוניקה של החברה, בראיון למגזין הבריטי קאר.

המכונית הסדרתית תהיה בעלת מראה קצת פחות עתידני והיא תקבל גלגלים רגילים וידיות חיצוניות לפתיחת דלתות במקום המנגנון החכם שקיים בדגם האב טיפוס. סידור תא הנוסעים יהיה קונבציונאלי ופונקציונאלי יותר משיקולי בטיחות. רצפת המכונית עם השלדה המודולרית תהיה שטוחה ונמוכה ובתוכה יותקן מערך הסוללות שיזין את המנועים החשמליים שלה המותקנים בציר הקדמי והאחורי.

טווח הנסיעה שלה בין הטעינות יהיה 600 ק"מ אך אם טכנולוגיית מערכי הסוללות תשתכלל בשנים הבאות, הטווח יעלה בהתאמה.

הפולקסוואגן באדי יצטרף לחטיבה המסחרית של היצרן הגרמני לצד הטרנספורטר על שלל גרסאותיו ויהיה הדגם החשמלי היחידי של פולקסוואגן בקטגוריה הזו.
פולקסווגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד