כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שוב מחולל סערה: גואטה נגד גפני

הח"כ הטרי של ש"ס, ח"כ יגאל גואטה שוב תוקף גנבי קרדיטים, והפעם על הכוונת: יו"ר ועדת הכספים משה גפני

יגאל גואטה: צילום: פלאש90
יגאל גואטה: צילום: פלאש90

שוב מעורר סערה: לאחר שבשבוע שעבר תקף ח"כ הטרי של שס יגאל גואטה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על גנבת קרדיטים לשר אריה דרעי הערב (א') תורו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שגם הוא נאשם במרוץ אחרי קרדיטים.

בפוסט שפרסם גואטה כתב: "ידידי היקר והמוערך משה גפני! צר לי מאד שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט, עד כדי כך שבשבת של איחוד הצלה, במקום לדבר בשבחו של האיגון ובמסירות הנפש של מתנדביו, אתה מדבר בשבח עצמך".

גואטה הוסיף וכתב: "על פי דברי קודשו של מרן הרב שך זצ"ל יש לך כרגע לפחות עוד עשר שנים של עשיה כדי להדביק 40 שנה שלא עשיתם מה שאריה דרעי עשה. ועכשיו שדרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות החלשות, גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ אחריו בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי עם כל התקשורת והיחצנים שלך.

"גפני, עד שאתה זז אנחנו מתחילים לספור 40 שנה בפעם השניה. ולסיום, שאפו לאריה דרעי הי"ו שקיים את החוק הנורבגי מה שעדיין אצלכם מתמהמה, כנראה מהפחד למי ילך הקרדיט".

יצויין כי מקורביו של ח"כ גפני מכחישים כי הדברים נאמרו על ידו.

כזכור בשבוע שעבר כינה גואטה את ראש הממשלה נתניהו "אדון ביבי ומתעסק בקטנוניות". גואטה תקף אותו על גניבת קרדיטים מיו"ר ש"ס השר דרעי על רפורמת התחבורה הציבורית.

בפוסט שפרסם כתב גואטה על ראש הממשלה: "אדון ביבי, מה הפלא שכשאתה גונב לדרעי את הקרדיט ומתעסק בקטנוניות, במקום להתעלות מעל עצמך ולהודות לדרעי על המהפכה בתחבורה הציבורית, אתה מתלונן שבנט גונב לך קרדיטים. כל זה לא מפריע לנו להמשיך ולמלא את חובתנו בשליחות הציבורית. העם יודע שדרעי מחובר לחלשים באופן טבעי, הוא לא צריך להתאמץ בשביל זה. אל תשכחו שאריה דרעי המציא עוד לפני 30 שנה את המושג החברתי, כל השאר זה חיקויים, חלקם חיקויים טובים וחלקם גרועים".
חכ גואטה תנועת שס משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד