י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אבא אמר: "אני חייל פצוע אבל חייל"

מאות בהלוויתו של הרב אליעזר רוב, מנהל סמינר 'מעלות' בירושלים • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהלווייה וההספדים

אבא אמר: "אני חייל פצוע אבל חייל"
קובי הר צבי

מאות השתתפו הערב (א'), בהלוויתו של מנהל סמינר מעלות בירושלים, הרב אליעזר רוב ז"ל. בהלוויה הספידו הגאון רבי עזריאל אוירבאך, ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן ובנו.

בהלוויה השתתפו גם מאות מתלמידותיו ובוגרות הסמינר.

הגאון רבי עזריאל אוירבאך, רבה של בית וגן אמר: "אלוקי אבי היה בעזרי, עם המשפט הזה הלכת כל ימיך, התפללנו יחד הרבה שנים בבית הכנסת בבית וגן. 'בין האדם לחבירו' שלך היה מיוחד".

הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי תורה של 'דגל התורה', עמד על ישרותו והגינותו: "הוא היה ישר באדם", אמר, "הכרתי אותו שנים רבות. הישרות הנחתה את דרכו לאורך כל הדרך. הוא מסר את נפשדו עבור התלמידות הדגיע כל בוקר וגם הבוקר למרות מחלתו הקשה היה שם".




בנו בכורו הספידו ועמד על מסירות נפשו לפעול למען הסמינר למרות מחלתו. "אבא אמר אני חייל פצוע - אפילו שאני חייל פצוע אני עדיין חייל. הוא נפל על משמרתו. לעולם לא יצא לחופש".

הרב אליעזר רוב זצ"ל, שכיהן כמנהל סמינר מעלות, נפטר בגיל 68. לפני שלש שנים לקה באירוע מוחי ומאז מצבו ידע עליות ומורדות. הבוקר עוד השתתף המנוח בסיור ראשי 'דגל התורה' במבנה החדש של הסמינר בשכונת רמת שלמה בירושלים.

הוא נולד בפולין בכ"ג חשוון תש"ח ועלה ארצה. הוא הקים את הסמינר ברחוב שמואל הנביא בירושלים, אך עקב הצפיפות הרבה זכה בתחילת השנה להעביר את הסמינר למבנה מרווח בשכונת רמת שלמה.

הבוקר ביקרו בסמינר, בכירי 'דגל התורה' והוא עשה מאמץ להגיע ולקבל את פניהם.

הותיר אחריו תשעה ילדים, נכדים וצאצאים הממשיכים את דרכו.













































סמינר מעלות הרב רוב הרב דוד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד