כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אמרו די לתומכי הטרור החרדים

גם ביננו יש טרוריסטים שתולים, הנתמכים מכסף זר של שונאי ישראל ונהנים משפיכת דמם של גדולי ישראל

כסף זר. באירוע השקל הטהור
כסף זר. באירוע השקל הטהור

בטוחני שכל מי שקרא את אותו כתב פלסתר מלא בבלע וחוצפה כלפי גדול דורינו נובעת מגודל העזה והדירדור מעצם קיומם של חיות אדם נטולי תואר וצורה.

גם מול אי אלו המנסים לברוח מאותו כתב בלע, עדיין מחובתינו לראות בזה ציון דרך נוראי עד היכן הדירדור והחוצפה יכול להגיע.

מעניין הוא שבמשך עשרות בשנים אותו גן חיות קיצוני ומשוקץ. הוא זה שתמיד היה האחראי להוצאת כתבים ופלסתרים כנגד גדולי האומה.

אך יש בכתב שטנה רווי גועל זה, תקדים מסוכן בדמות אנטישמית נוראה כאחרוני אויבי היהדות בתקופת המשכילים.

רובם ככולם של החתומים החצופים משתייכים לקבוצה של גרף הרעי של היהדות החרדית. התעסקותם היומיומית היא של אותם "רבנים" בתחרות פנימית וקטנונית של שליטה ודריסת האחר. אלימות היא מילת המפתח של כול אותם החתומים המתהדרים עם שמות תואר של מורי הוראה וראשי כוללים. אין בהם גם לא ריח של תורה. מדובר בעבריני צמרת פרחחים עם לבושי הדר וקטיפות על ידיהם הטמאות, כשחלקם אף עטורים בפרוות חיות כיאה לדרכם הנלוזות.

חוצפתם שמרקיעה שחקים גורמת לתהליך סלידה וגועל מהם, מרוב הציבור החרדי השפוי.

אך לבל נשכח שיצורי פרא אלה, חיות אדם. קבלו את רוח הגבית לפעור את לועם ופיהם הטמא והארסי מאחורי זקנם האנטישמי, מאותם אלו מטונפי הדעת שהיו "כביכול" חלק בלתי נפרד מהיהדות הישיבתית הליטאית. שקמו במרדם ובעזות לבם כנגד קדשי ישראל מנהיגי הרוח וכלל ראשי הישיבות שבדור.

אלו אותם עלובי הדעת שבזדון קמו כנגד גדולי ישראל להשמיד ולאבד כול חלקה שעוד נשאר בה ריח של קדושה. הם הם אשר נתחברו והיו לאיש אחד עם אותם חצופי פנים ארסיים שמושבם שם הרחק מאחורי הים.

אין לציבור מושג כמה מנובלי ארצנו מאותו פלג מקולל הם אלו אשר מוצאים את דיבתם של גדולי ישראל רעה בארצות הברית. בשקרים ורמיות מלאי שנאה ומדוחי שווא. הם אלו שמחככים ידיהם בהנאה כאשר הם רואים את שמו של מרן ראש הישיבה אביר הרועים אהבת חיינו מרן הרב שטינמן שליט"א מחולל ומושמץ.

כן כן. אלו הם אותם פרצופים חצופים עזי פנים, שבבוקר הולכים לסיורים במסגרת העיריה הציונית לבקר בעלי עסקים ברחובות ירושלים. ולערב משתתפים במחול החרבות לקבל את כספם על שמעיזים פניהם במרן הרב שטינמן. ואותם אלו אשר באמתחתם המצלצלים עושים בהם כבתוך שלהם כאותם פריצים היסטוריים המרקידים אל מול נגינת חלילם.

הביטו וראו לאיזה שפל מוסרי מפוצץ בתאוות בצע, שועטים הם אותם צבועי פנים חולי דעת, שמעיזים להוביל ולקדש מלחמה בכול עולם התורה.

אנחנו דואגים לאותם ספרדים שלא יקחו אותם לצבא מיללים באוזנינו. כן. אתם ואותם אלו שממנים אתכם בשם "השקל הטהור". מעולם לא עשיתם מאומה בשביל אותם ספרדים בעיירות הפיתוח ובפריפריה. אדרבה תראו לנו בבקשה כמה ילדים רשמתם לבתי ספר תורניים. כמה כסף תרמתם לקרן ההסעות בעבור אותם ילדים שבשמם אתם לוחמים. מה עשיתם אתם והאמריקאים המממנים אתכם לקרב לעולם התורה את אותם יהודים חילונים.

שקרנים ורמאים מתהלכים בתוכנו. סיטרא אחרא התלבשה על מחננו. קליפות של כוחות חיצוניים וצבועים, לבושי מגבעות וסממני חרדים חורשים רעה והאריכו את מעניתם בטוהר חינוך ילדינו.
אמת הוא שבסייעתא דשמיא הם עומדים עלובים ומנודים כשראשם מורכן מול הציבור הכללי החרדי שמואס ונגעל מהם.

מנסים להסתתר מאות הקין המוצמד בהם.

אולם עלינו לדעת שנחשי צפע מלאי הרס הם. לא יידעו מנוח. אלו תאבי דם ובמיוחד את צבע דמם הטהור של גדולי ישראל. הם כאותם ערפדים וקרציות צמאות דם יצוצו משום מקום. כאותם יתושי מחלות יחושו, בכדי להשמיד להרוג ולאבד ולהמשיך לכלות, כול מה שרק ריח של תורה ואמונת חכמים בו.

עלינו להיות ערים וזהירים אלו הם אינם פיגועים סתמיים של סכינאים בודדים. זהו מערך בלתי נדלה של פיגועי ראווה מצוידים בהרבה כסף זר המיועד היישר לביצור קיני הטרור הרוחני הקיצוני, שזרועות תמנוניו מעבר לים.

אל לנו להתרגל לחיות עם הטרור. עלינו לרוצץ את ראשו הזחוח ולסרס את ארסו לבל יהפוך למגפה.
אבא טורצקי הגראיל שטיינמן דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד