כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הפסקת אש: דרעי וגפני נפגשו והשלימו

מלחמת הקרדיטים הפנים חרדית: יו"ר ש"ס ויו"ר ועדת הכספים נפגשו בירכתי המליאה ויישרו את ההדורים ביניהם

הפסקת אש: דרעי וגפני נפגשו והשלימו

מאבקי הקרדיטים: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני נפגשו הערב (ב) בירכתי מליאת הכנסת ויישרו את ההדורים ביניהם שסוקרו בהרחבה ב'בחדרי חרדים'. ״אנחנו ממשיכים לעבוד ביחד ובשיתוף פעולה״, מסרו השנים.

כזכור, אתמול תקף ח"כ יגאל גואטה מש"ס את ח"כ גפני בטענה כי הוא גונב קרדיטים מיו"ר ש"ס ומהמפלגה. בפוסט כתב גואטה: "ידידי היקר והמוערך משה גפני! צר לי מאד שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט, עד כדי כך שבשבת של איחוד הצלה, במקום לדבר בשבחו של האירגון ובמסירות הנפש של מתנדביו, אתה מדבר בשבח עצמך.

:ע"פ דברי קודשו של מרן הרב שך זצ"ל יש לך כרגע לפחות עוד עשר שנים של עשיה כדי להדביק 40 שנה שלא עשיתם מה שאריה דרעי עשה. ועכשיו שדרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות החלשות, גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ אחריו בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי עם כל התקשורת והיחצנים שלך. גפני, עד שאתה זז אנחנו מתחילים לספור 40 שנה בפעם השניה. ולסיום, שאפו לאריה דרעי הי"ו שקיים את החוק הנורבגי מה שעדיין אצלכם מתמהמה, כנראה מהפחד למי ילך הקרדיט!"

בנוסף, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', התעורר מאבק סביב הקרדיט בסוגיית שילוב חרדים כדירקטורים בחברות הממשלתיות, כאשר מחד גיסא גפני מוביל את המאבק ואף הגיש הצעת חוק בנושא, ומאידך הדברים כבר עוגנו בהסכם הקואליציוני של ש"ס.

האם האחווה והפיוס יחזיקו מעמד לאורך זמן? ימים יגידו.
סולחה אריה דרעי חוק נורבגי משה גפני עימות קרדיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד