י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בנות 13 ו-16 ניסו לבצע פיגועים הבוקר

נערה שלפה סכין בשער שכם ונעצרה על ידי כוחות הביטחון; ילדה בת 13 התקרבה לשער 'כרמי צור' חמושה בסכין • אין נפגעים באירועים - צפו בתיעוד

בנות 13 ו-16 ניסו לבצע פיגועים הבוקר

נמנע אסון - צעירה פלסטינית ניסתה לבצע פיגוע דקירה בשער שכם לפני שעה קלה (ג'), ונעצרה על ידי כוחות הביטחון, אין נפגעים באירוע. בנוסף, ילדה בת 13 התקרבה חמושה בסכין לשער היישוב כרמי צור, היא נעצרה על ידי מאבטח היישוב.



ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מזירת האירוע בשער שכם עולה כי בעת משמרת סטנדרטית, הבחינו לוחמי משמר הגבול בשער שכם בצעירה פלסטינית כבת 16 שעוררה את חשדם. הם ניגשו לבדוק אותה בזהירות, וכשנדרשה לפתוח את תיקה, היא הפתיעה אותם ושלפה סכין, עימה ניסתה לדקור את השוטרים.

שוטרי מג"ב הדפו את הסכין והצליחו להשתלט על המחבלת הצעירה. הם עצרו אותה והעבירו להמשך חקירה. לא היו נפגעים באירוע כלל. החשודה היא תושבת מזרח ירושלים.

מהמשטרה נמסר כי - "צוות לוחמי מג״ב הבחין בצעירה שעוררה את חשדם בסמוך לשער שכם. השוטרים ניגשו לבדוק אותה, במהלך הבדיקה כשנדרשה למסור את תיקה, שלפה מחבלת סכין וניסתה לדקור את השוטרים. השוטרים הגיבו במהירות, הדפו והשתלטו עליה. אין נפגעים. החשודה הועברה לחקירה".

בנוסף, ילדה פלסטינית בת 13 התקרבה אל שער היישוב 'כרמי צור' עם סכין, ונעצרה על ידי מאבטח היישוב. היא הועברה לחקירת כוחות הביטחון.

דוידי פרל, ראש מועצה אזורית גוש עציון אמר לאחר הפיגוע - "בזכות ערנותם של תושבים ומקצוענותם של כוחות הביטחון נמנע הבוקר אסון. ילדה שיוצאת מביתה לדקור יהודים במקום לבית הספר היא תוצר של הסתה פרועה של שנים שמתחוללת באין מפריע ברשות הפלשתינאית. אנו שבים וקוראים לממשלת ישראל לגלות אחריות ולעבור ממגננה למתקפה".

תמונות מהזירה בשער שכם:








תמונות מהזירה בכרמי צור:




שער שכם דקירה פיגוע בירושלים טרור פלסטיני ניסים מחבלות צעירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד