י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המהפכה כבר כאן: מאות ביריד הייטק חרדי

במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק מציינים בסיפוק רב את השתתפותם של 400 איש ביריד ההייטק הגדול של בני ברק

המהפכה כבר כאן: מאות ביריד הייטק חרדי

כ-400 איש השתתפו ביריד היי טק מיוחד שנערך על ידי המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק בשבוע האחרון. היריד מתקיים זו השנה השנייה וזוכה להצלחה מיוחדת ולהשתתפות של החברות המובילות בתחום ההייטק בישראל, אשר מזהים את ההזדמנות לאתר ביריד את כוח העבודה החרדי המצטיין באיכותו הגבוהה.

ביריד, שיועד מלכתחילה לבעלי תעודה או בעלי ניסיון מעשי בהייטק ונערך בשעות נפרדות לגברים ונשים במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ברחוב הירדן, השתתפו החברות: IBM, צ'ק פוינט, מלם TEAM, נס טכנולוגיות, גב מערכות, מטריקס, יונילינק, ONE, רייצ'יפ, טסנט והיפוטק.

המשתתפים ציינו את המקצועיות ואת ההבנה של אנשי המרכז אשר מלווים רבים מהם בדרך למציאת פרנסה בכבוד. ושבמרכז להכוון תעסוקתי פועלים במגוון ערוצים המותאמים לציבור החרדי בכדי להגיע להשמות איכותיות במקומות עבודה מהגדולים והנחשבים במשק הישראלי מבלי לוותר על התאמה מלאה של מקום העבודה לעובד החרדי.

גם החברות שהשתתפו ביריד ציינו במשובים את הארגון והאיכות האנושית בה פגשו במהלך היריד. הם ציינו שכבר עתה נראה כי יהיו תוצאות חיוביות ליריד בהשמות, ובהמשך הקשר הרציף ביניהם לבין המרכז ולמנהל קשרי מעסיקים במרכז הרב דוד שטרן שעמד מאחורי היריד.

מנהל המרכז הרב דוד שכטר אומר כי "אנו חשים סיפוק רב עם הצלחה של עוד יריד מקצועי שנערך במרכז, מטרת הירידים המקצועיים היא לתת מענה איכותי של משרות ברמה גבוהה המותאמות לאנשי מקצוע בכל תחום ותחום. אני מודה לחברות שכיבדו אותנו בנוכחותם על עצם השתתפותם ביריד ועל הקשר השוטף איתם במהלך השנה כולה. וכן לציבור הגדול שנענה והשתתף".
יריד הייטק חרדי מרכז להכוון תעסוקתי עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד