י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חברת 'רייסדור' רכשה 39 דונם בעפולה

חברת 'רייסדור' בבעלות יקי רייסנר רכשה את המגרש יחד עם חברות הנדל"ן 'מגידו' ו'מורדות הכרמל' • החברות ישלמו כ-27 מיליון ש"ח

יקי רייסנר
יקי רייסנר



חברת הנדל"ן 'רייסדור' שבשליטת איש העסקים החרדי יקי רייסנר, רכשה בעפולה יחד עם שותפיה חברות הנדל"ן 'מגידו' ו'מורדות הכרמל' מגרש בגדול של כ-39 דונם, המיועד למסחר ומשרדים. עבור המגרש תשלם חברת 'רייסדור' 26.8 מיליון שקל, כולל פיתוח. רכישת המגרש הינה במסגרת מכרז על שלושה מגרשים שהוציא מנהל מקרקעי ישראל כאשר 'רייסדור' זכתה במגרש הגדול יחד עם שותפים.

מבחינת 'רייסדור' זוהי עסקה במחיר מציאה, מאחר שבעד המגרש לבדו (לא כולל פיתוח) תשלם כ-20 מיליון שקל בלבד, לעומת שומה שלפיה שווי המגרש 44.4 מיליון שקל.

המכרז שבו זכתה 'רייסדור' יוצא ע"י מנהל מקרקעי ישראל בהמשך למכרזים נוספים על מגרשים רבים אותם הוציא המנהל בתקופה האחרונה בעיר עפולה. מה שמעיד על תנופת בנייה אדירה בעיר.

הביקושים הגוברים לדירות בעפולה לצד הצלחת מכרזי מחיר למשתכן מביאים לגאות גם בשוק הנכסים המניבים בעיר. יזמים רכשו בנפרד שלושה מגרשים לקניונים בעיר, במכרזים של רשות מקרקעי ישראל. היזמים ישלמו סך הכל כ-60 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח אך לא כולל מע"מ ומס רכישה, שיוכלו לקזז מהוצאות ההקמה.

חברת 'רייסדור' הינה חברת ייזום בעלת ניסיון של עשור שנים המתמחה בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. בשנים האחרונות בנתה החברה בין היתר את קניון אלעד המשתרע על שטח של כ־12 אלף מ"ר, את פרויקט מרום שיר - פרויקט המגורים והמסחר הגדול בשוק החרדי בבני ברק בשנים האחרונות. בימים אלו מסיימת החברה את בניית פרויקט 'סונג טאוארס' הכולל 50,000 מ"ר של מסחר ומגורים במרכז שכונת הדר שבלב גבעת שמואל.
רייסדור יקי רייסנר עפולה מגרש רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד