כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צפו: חזן מעמיד את צמרת המשטרה

בנןכחות צמרת המשטרה הכריז ח"כ אורן חזן על דקת דומיה לזכר נרצחי המחבלים הפלשתינים • צפו בתגובה המשטרתית

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90

הכנסת קיימה היום (ג) דיון מיוחד לציון יום הצדעה למשטרת ישראל, בנוכחות מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, וצמרת משטרת ישראל ובמהלכה קרא לח"כ אורן חזן לעמוד דקה דומיה במליאה לזכר החללים היהודים והמשתתפים קמו על רגליה.




ח"כ חזן נאם במליאה והביע את מחאתו על ביקור חברי הכנסת של בל"ד אצל משפחות המחבלים וקרא למשתתפי הדיון לקום ולכבד את החללים היהודים שנרצחו על ידי הטרור הערבי. זאת בתגובה לעמידת הדומיה של חברי הכנסת מבל"ד בבית משפחות המחבלים.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין אמר בפתח הדיון: "משטרת ישראל עברה תקופה לא קלה, בלשון המעטה, ואין כאן צורך להרחיב. הדברים ידועים ומתפרסמים חדשים לבקרים. דווקא משום כך, יש חשיבות יתירה ליום הוקרה זה לאלפי השוטרים והשוטרות, הקצינים והקצינות, שמרכיבים את הגוף הגדול ולפעמים המושמץ, לא תמיד בצדק. אנשי ונשות המשטרה עושים מלאכה קשה ומסורה בכל מקום ובכל רגע- בתפקידי אבטחה וסדר, בילוש וחקירות, בכבישים ועל קו התפר- כדי שנוכל לישון בשקט ולקיים כאן חברה איתנה ומשגשגת.

"היום הזה ראויים השוטרים למיטב החיזוקים, הברכות והתודות של כולנו, אזרחי ישראל.אנו מלאי הערכה לכולכם, העושים לילות כימים כדי לאפשר לכולנו, בכל מקום, לקיים שגרת חיים תקינה ובטוחה. יש לנו משטרה אחת, וכזו היא תישאר. אני תקווה כי בהובלת המפכ"ל החדש, רב ניצב רוני אלשייך, יצעד ארגון גדול וחיוני זה לעבר עידן מבטיח. אני סמוך ובטוח שמשטרת ישראל קשובה לקולות: היא תלך ותשתפר, תייעל את השירות לאזרח, תשכלל את מאבקה בפשיעה ותוכיח לציבור שמגיע לה קרדיט גדול על עשייה משמעותית רבת-היקף, על פעילות ללא לאות, ובעיקר: שהציבור מאמין בה וסומך עליה".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר: "בשנים האחרונות אנחנו עדים על פגיעה פרסונלית בשוטרים על תפקודם. בעיקר ברשת האינטרנט. וברור לכולנו על מה ולמה כי אותם השוטרים פועלים מול גורמים עבריינים שמוכנים לבצע דה לגיטימציה במי שמנסה לביא אותם לדין. המקרה הטרגי ביותר היה כמובן של תנ"צ אפרים ברכה אבל זה לא מקרה יחיד במינו קיימים לצערנו עוד מקרים רבים שאינם נשמעים בציבור".
מאיר חזן גלעד ארדן שוטרים יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד