ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הגר"ד יוסף: ניאבק בכותל הרפורמי

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף מצטרף למתקפה נגד ה'כותל הרפורמי': "לא ננוח ולא נשקוט" • צפו

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף מצטרף הערב (ג'), למתקפה נגד הכותל הרפורמי ואומר: "נאבק ביוזמה בכל הכח"

הגאון רבי דוד יוסף יוצא הערב בהתקפה חריפה כנגד הרפורמים ונשות הכותל וקורא להם להקים כותל בבית משפט העליון. "הכותל שייך לנו", אמר בדברים שנשא בכנס.

"רוצים לתת להם הכרה. ואנחנו בכוחותנו הדלים צריכים להתמודד עם הדברים הללו. ליד שריד בית מקדשינו במקום הקדוש לנו. זה הכותל המערבי שחז"ל אומרים עליו שלא זזה משם השכינה. אתם רוצים לטמא את הכותל? בבקשה תקימו לכם כותל בבית המשפט העליון תתפללו שם.





"הכותל הוא שלנו. הכותל הוא של היהדות ואנחנו נאבק על זה בעזרת השם, בכוחותינו הדלים, נעמוד ונאבק, לא ננוח ולא נשקוט בדברים הללו".

מוקדם יותר היום, פרסם 'בחדרי חרדים' לראשונה מכתב חיזוק של רבה של העיר העתיקה, הגאון רבי אביגדור נבנצל, אשר מביע תמיכה ברב הכותל הגאון רבי שמואל רבינוביץ' בפרשת הכותל הרפורמי, מחזק את ידיו ואומר כי הוא פועל לפי הוראות גדולי ישראל.

"אוי לנו בעוה"ר כי משנאי ה' הרימו ראש ומבקשים לחלל כל דבר שבקדושה ועושים בכל הדרכים כדי לפגוע בשריד בית מקדשנו, כדי לטמא את פך השמן הטהור, והחשש כל העת כי יפרצו עוד ועוד בחומות הקדושה לבלתי נוכל לבוא בו ח"ו".

לסיום, מחדד רבה של העיר העתיקה: "בעת הזו הוא עושה ככל שביכולתו ועל פי הוראת גדולי ישראל זצ"ל ויבלט"א להרחיק אותם כמה שיותר ולמעט בחילול השם ובחילול הקודש. אשרי חלקו".
הרב דוד יוסף מועצת חכמי התורה תנועת שס הכותל הרפורמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד