י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מפנמה ועד טייוואן: היעדים החדשים שמציעות חברות התעופה

חברות התעופה מרעננות את יעדי הנופש ויציעו לתייר הישראלי בקיץ הקרוב שלל טיסות לאתרים חדשים מסביב לעולם ■ כמה זה יעלה לנו?

.
.



15.6 מיליון נוסעים ב-112 אלף טיסות בינלאומיות עברו בשנה החולפת בנתב"ג, והשנה, מעריכים גורמים בענף, תנועת היוצאים לחו"ל תוסיף לגדול הודות לשילוב של שחיקה במחירי הנופש בחו"ל, תחרות ערה וירידה במחירי הדלק, וגם מגוון יעדים חדשים שמוצעים לתייר הישראלי - באירופה, באסיה ובמרכז ודרום אמריקה. לפניכם כמה מהאטרקציות החדשות במפת הנופש.

מונטנגרו

חברת ישראייר הכריזה באחרונה כי מחודש אפריל היא תציע לראשונה טיסות ישירות למונטנגרו. מחירי הטיסות, שאורכן כ-3 שעות, יתחילו ב-390 דולר (1,520 שקל) לכרטיס או מ-643 דולר (2,500 שקל) לחבילה לאדם הכוללת 6 לילות במלון 4 כוכבים בחדר זוגי, כולל בפסח. מדובר בחופשה בסגנון בטן-גב שהישראלים אוהבים ומכירים בעיקר מיוון ובשנים קודמות מטורקיה.

קורסיקה

בחודשים ספטמבר-אוקטובר ניתן יהיה לגוון בחופשת בטן-גב גם באי הצרפתי קורסיקה. טיסות ישירות לשם תפעיל בחודשים הללו חברת קשרי תעופה, שמציעה חבילות נופש מ-750 אירו (כ-3,300 שקל) לאדם ל-6 לילות במלון 4 כוכבים.

סנט פטרסבורג, רוסיה

החל בסוף חודש יוני תפעיל ארקיע שתי טיסות שבועיות ישירות לעיר. חבילה הכוללת טיסה ו-3 לילות תעלה מ-675 דולר (כ-2,600 שקל).

מקדוניה

יעד נוסף שאליו תטוס ארקיע מחודש יוני הוא מקדוניה. חבילה הכוללת טיסה ו-3 לילות במלון 5 כוכבים תתחיל ב-575 דולר (כ-2,250 שקל).

קוסטה בלנקה, ספרד

מלבד קורסיקה הכריזה חברת קשרי תעופה על יעד נוסף - אליקנטה, אזור הנופש קוסטה בלנקה בספרד. הטיסות יפעלו מחודש יוני עד חודש אוקטובר, במתכונת של חבילות מ-750 אירו (כ-3,300 שקל) ל-4 לילות במלון 4 כוכבים.

ולנסיה, ספרד

"יש פרבולה מוגדרת לאורך חיי יעד, ברצלונה מצויה בירידה טבעית, ולכן אנחנו מציעים את ולנסיה השנה כיעד חלופי", אומרת גלית זכאי, מנהלת שיווק באשת טורס. "ישראלים אוהבים את ספרד ואת מה שהיא מציעה, וולנסיה היא פתרון מצוין גם כנקודת מוצא לטיולים בסביבה. מי שמחפש נופש יכול להמשיך לקוסטה בלנקה".

החברה תפעיל טיסות ישירות לוולנסיה מחודש אפריל ותציע חבילת נופש ל-3-4 לילות במחיר התחלתי של 550 דולר (2,145 שקל).

גם חברת סאן-דור מבית אל-על מציעה טיסות לוולנסיה במחירים שיתחילו ב-440 דולר (1,700 שקל). ביולי-אוגוסט תפעיל סאן-דור שתי טיסות שבועיות לאיביזה במחיר של 650 דולר (כ-2,500 שקל).

אסונסיון, פרגוואי

לאחרונה הודיעה חברת התעופה הספרדית אייר אירופה כי תגדיל מחודש יוני את תדירות הטיסות בקו תל-אביב-מדריד ל-4 טיסות בשבוע, ומשם תציע טיסות המשך ליעדים בספרד (כולל האיים הקנאריים) וליעדים במרכז ובדרום אמריקה. יעד חדש שהושק לאחרונה עבור הנוסע הישראלי הוא אסונסיון, בירת פרגוואי. מחיר הטיסה מתל-אביב לפרגוואי, דרך מדריד, יתחיל בכ-1,200 דולר (4,700 שקל).

ריו דה ז'ניירו, ברזיל

חברת אדלסוויס (חברה אחות של SWISS) תוסיף את ריו דה ז'ניירו לרשימת היעדים שלה מקיץ 2016. המחיר לנוסע הישראלי (דרך ציריך) יתחיל ב-1,050 דולר (כ-4,100 שקל).

פנמה סיטי, פנמה

גם לופטהנזה זיהתה את הביקוש לטיסות ליעדים בדרום אמריקה ותציע לנוסע הישראלי בפסח ובקיץ הקרובים טיסות ישירות מפרנקפורט לפנמה סיטי. המחיר לכרטיס יתחיל ב-1,185 דולר (4,600 שקל).

סן חוזה, ארה"ב

בריטיש איירווייס תפעיל מחודש מאי טיסה ישירה מלונדון לסן חוזה שבקליפורניה. מחיר הטיסה מתל-אביב מתחיל ב-1,033 דולר (4,030 שקל). טיסות לסן חוזה מציעה גם לופטהנזה דרך פרנקפורט. המחירים לטיסות מתל-אביב, שיופעלו מיוני הקרוב, יתחילו ב-1,135 דולר (4,430 שקל).

יפן

לפני כחודש וחצי הושקו טיסות מתל אביב ליפן דרך אירופה של החברה היפנית ANA (אול ניפון איירוויז). לפי הערכות, כ-20,000 ישראלים טסו ליפן בשנה האחרונה, מחציתם נוסעים עסקיים ומחציתם למטרות נופש, והמספר כזה רק הולך וגדל מדי שנה.

מחירי הטיסות ליפן דרך אירופה מתחילים ב-1,050 דולר (כ-4,100 שקל).

טייוואן

יעד נוסף שמסמנים הישראלים ביבשת אסיה היא טייוואן. כך למשל חברת מונה טורס מציעה טיולים מאורגנים לאי השוכן בדרום מזרח אסיה עם טיסות דרך יעדי ביניים באירופה. המחיר ל-13 ימים הוא 4,775 דולר (כ-18,600 שקל).

גם בחברה הגיאוגרפית מציעים טיול משפחתי לטייוואן, יעד שלפי מנכ"ל החברה, רענן בן-בסט, הקהל הישראלי עוד לא ממש ביקר בו אולם מביע התעניינות. המחירים לטיול מאורגן מתחילים ב-6,000 דולר (23,400 שקל).

המחירים יורדים?

יהודה זפרני, המשנה למנכ"ל באופיר טורס, מעריך כי מחירי הטיסות השנה יהיו נמוכים בכ-10% מאשר בשנה הקודמת.

עינת ינאי, סמנכ"לית השיווק של אל-על, מסבירה את הירידה בכניסת טיסות הלואו-קוסט. "לנוסע הישראלי כיום יש בחירה עצומה בין חברות תעופה, ועולם הלואו-קוסט נכנס בהצלחה לישראל עם היקף פעילות שעומד על 20%", היא אומרת.

"עדיין לא מדובר בהיקפים של אירופה וצפון אמריקה, אבל המגמה העולמית של הוזלת מחירי הכרטיסים ניכרת גם כאן", ממשיכה ינאי, "ואחד המסרים שאנחנו מנסים להעביר הוא שהמקדימים להזמין כרטיסים לטיסות סדירות ייהנו מאותם מחירים נמוכים. מי שיזמין מעכשיו לקיץ ייהנה מכרטיסים שיכולים להגיע לחצי מחיר לעומת המחירים למזמינים בשיא העונה".

עם זאת, גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת ישראייר, מצנן מעט את ההתלהבות באשר לירידת המחירים. "המחירים השנה נמוכים אך רק במעט ביחס לשנה שעברה. השוק הגיע לאיזון. ירידת המחירים התרחשה בשעתו עם כניסת חברות הלואו-קוסט. מאוד קשה לרדת עוד במחירים", הוא אומר.
חברות תעופה חופשה טיסות נופש תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד