י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב אלבז פרץ בבכי: "תשפוך דמי כנהר"

בראשות חבר מועצת החכמים, ואב"ד ירושלים הגר"מ טולדנו, עלו עשרות אברכים לקבר הגר"ע יוסף, להעתיר בתפילה נוכח המצב • בנוסף - הרבנים התפללו לרפואתה של אשת חבר לנשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן

הרב אלבז פרץ בבכי: "תשפוך דמי כנהר"

בעקבות המצב הקשה והפיגועים, נערכה עצרת תפילה והתעוררות סמוך לציונו של הגר"ע יוסף זצ"ל בבית העלמין סנהדריה בירושלים. בתפילה השתתפו אברכי הכולל של 'ישיבת מרן', שערכו את התפילה לרגל סיום לימוד מסכת מקוואות, שנלמדה בכולל בחודשים האחרונים.

במעמד נשאו דברים גדולי התורה ובראשם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים', והגאון רבי מרדכי טולידנו ראש ישיבת 'משכן משה' ואב"ד ירושלים.

לאחר התפילה נשא דברים הגר"ר אלבז שפרץ בבכי מר נוכח האסונות והפיגועים הקשים שארעו לאחרונה. "אנחנו נמצאים כאן על ציונו של כבוד מרן מורנו ורבנו ועטרת ראשינו מרן זצוק"ל שמסר את נפשו על כלל ישראל, ודאי הוא עומד עכשיו וזועק לפני בורא עולם על יתומים, על אלמנות, על חולים, על פיגועים, על כל מיני יסורים שעוברים עם ישראל, ממש כל יום תשפוך דמי כנהר. כל אחד מאיתנו זה הזמן בערב ראש חודש של אדר המאודר כולנו נתעורר לקבל על עצמינו קבלות להיכנס לאדר בשמחה ואין שמחה כשמחת התורה".

בדבריו קרא הגר"ר אלבז על כל אחד להרבות בלימוד התורה כי היא היחידה שיכולה להציל אותנו מכל הצרות, "כל אחד לא יאבד את הקביעות שלו לתורה, התורה היא החומה היא המגן היא השומרת עלינו, אין דבר אחר שיכול לשמור יותר מהתורה הקדושה, וזה הזמן חודש אדר לקבל קבלות של חיזוק בלימוד התורה". אמר הגר"ר ובירך את מארגני התפילה מידי ערב ראש חודש.

בסיום ערכו הרבנים תפילה מיוחדת לרפואתה של הרבנית אשת נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן. "כולנו נתפלל לרפואתה של הרבנית יעל בת יפה, שמרן יעמוד בתפילה בשמיים על מרן ראש הישיבה ואשתו הרבנית שתחיה, שיזכו להמשיך להאיר את העולם". זעק הגר"מ טולדינו.

































קבר מרן הרב אלבז נשיא המועצת רבנים ערב ראש חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד