י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השפלה עם ביצים - כל הגירסאות

הבחור החסידי שהושפל משחזר את האירוע ופונה לתבוע על העלבה, בעל החנות בהלם והמוכר עצמו לא מבין מה רוצים

השפלה עם ביצים - כל הגירסאות
באדיבות המצלם

אליהו גלויברמן, מי שעל ראשו נופצו הביצים בחנות 'דלוקס' בבני ברק, אומר לבחדרי חרדים: "אני כעת בדרך למשרד עורך דין, על מנת לתבוע אותו על העלבה".

בשיחה עם 'בחדרי' הוא משחזר ומספר כי חזר מחתונה בה ניגן, "נכנסנו שלושה חברים לדלוקס מאחר והיינו רעבים". לדבריו, המוכר החל להציע לו ולחבריו הימורים והתערבויות, "ואף הציע שאם ננצח התערבויות ובהימורים לא נשלם על האוכל".

"הוא שכנע אותנו הרבה פעמים, וכשראה שאנו מסרבים, פתח את קופת החנות, הוציא שטרות כסף, והבטיח לשלם 800 ש"ח למי שיסכים שיפוצו על ראשו 3 ביצים".

לא חשבת שהוא עובד עליך?

"לא. לא חלמתי שזה יקרה".

לאחר המקרה שאל אחד מחבריו, "מה אתה מרוויח מזה שאתה מפוצץ עלי ביצים?" לדבריו, המוכר הגיב: "זה כיף לי, כיף לי לפוצץ על אשכנזים". לאחר שהושפל, המשיך לביתו, "אני לא מאמין שהסרטון הופץ", הוא מסכם בעצב.  

נתי ביטון, בעל חנות דלוקס, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי נחשף לסרטון רק לפני שעתיים, לאחר שהעלו את הסרטון לפייסבוק ותייגו אותו. "מאז, אני מקבל כל הזמן טלפונים מאנשים כועסים שרוצים לוודא שהוא פוטר".

גם במהלך השיחה עם נתי, הגיעו מספר שיחות דומות. "אני ממש מתנצל, אני לא היית בחנות בזמן שזה קרה, ולא יעלה על הדעת שיפגעו בבחור בעסק שלי. אני מתבייש שזה קרה, וחבל מאוד".

ומה אומר המוכר אליהו, הבחור שנראה מנפץ את הביצים על ראשו של גלויברמן? הוא דווקא לא מתחרט ולא חושב שעבר גבול, "זה היה בצחוק, ממש לא התכוונתי לפגוע בו", הוא אומר בשיחה ל'בחדרי'. לדבריו זה היה מעשה קונדס, "אבל מבחינתי לא חציתי גבול. שעה אחרי הבחור שלח לי הודעה שהכל בסדר והוא מבין שזה לא היה במטרה לפגוע בו".

לדבריו, בעבר עשו לו את זה והוא קיבל את זה בצחוק. "אני נגד חרדים? ממש לא. עובד אצל חרדים כבר חמש שנים ואני אוהב אותם".

איך קיבלת את הפיטורין?

"ממש לא רציתי לפגוע בו או בעסק שבו עבדתי, אבל אני מבין אותו ולא כועס עליו".

ביצים ניפוץ בחור חילוני פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד