י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רזי ברקאי שוקל לפרוש מגלי צה"ל

היום נחשף ב"גלובס" כי תוכנית הרדיו של ברקאי "מה בוער" צפויה להתקצר לשעה והעיתונאי הימני אראל סג"ל צפוי להצטרף לתחנה ולתפוס חלק מזמן השידור של ברקאי ■ מקורביו של ברקאי: "מועד הפרסום בסופו של שבוע בו ברקאי הותקף, הוא תמוה"

רזי ברקאי. צילום: משה שי, פלאש 90
רזי ברקאי. צילום: משה שי, פלאש 90 צילום: משה שי, פלאש 90

בעקבות חשיפת "גלובס": רזי ברקאי שוקל לפרוש מגלי צה"ל. מגיש התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל רזי ברקאי, שוקל את המשך דרכו בתחנה הצבאית לאחר שלמד בצהריים מפרסום גלובס, על הכוונה לקצר את תוכניתו לשעה ולשבץ במקומו את העיתונאי הימני אראל סג"ל. גורמים בסביבתו של ברקאי אמרו לגלובס כי "ברקאי הופתע מהפרסומים וכי המועד של הפרסום בסופו של שבוע בו ברקאי הותקף, הוא תמוה".

בשבועות האחרונים התנהלו מול ברקאי דיונים על שינוי בתוכניתו ועלתה האפשרות לשלב מגיש נוסף לצידו כמו גם האפשרות לקיצור התוכנית. אולם הדברים לא נסגרו וכאמור הוא למד עליהם מגלובס לאחר שעבר היום פרוצדורה רפואית.

ברקאי, חתן פרס סוקולוב, מבכירי העיתונאים בישראל, צפוי להגיע לגיל פנסיה לקראת סוף החודש. במהלך השנים נחשבת תוכניתו לאחד מעמודי התווך של האקטואליה הישראלית, ובמסגרת השינויים שהוביל מפקד גלי צה"ל ירון דקל בתחנה, הוא הקפיד עד כה - חרף השמועות - שלא לגעת במשבצת שהוא מוביל.
רזי ברקאי גלי צה מה בוער אראל סג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד