ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

יקר אבל כשר: נגני mp3 ללא רדיו

בחורי ישיבות רבים שנמנעו לאחרונה מלרכוש נגני MP3 מאחר שהם הכילו רדיו - יוכלו לקנות מכשירים חדשים

הנגן החדש. צילום: בחדרי חרדים
הנגן החדש. צילום: בחדרי חרדים

לאחר שבישיבות רבות אסרו את השימוש בנגני mp3 - מגיעה היום (ד) הבשורה על נגנים ללא רדיו בכלל.

עד כה, הנגנים המתקדמים היו עם רדיו, ובחנויות ובמוקדי שירות אפשרו להסיר את הרדיו באמצעות תוכנה מסוימת, הגם שבחורים רבים ידעו כיצד להחזיר את הרדיו, בחצי שנה האחרונה בנגנים החדשים נמנעה האפשרות להסיר את אופציית הרדיו - מה שיצר מחסור בנגנים כשרים לשימוש בחורי הישיבות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שני יזמים חרדים החליטו לבחון את הנושא, נסעו לסין וייצרו נגן מחברת DOQO ללא רדיו הנמכר במחיר של 165 שקל, כאשר יש חנויות שלקחו אף מחיר מופקע יותר של 180 שקלים.

איתן זלצר, מחנות לנדאו מחשבים בבני ברק, מספר ל'בחדרי חרדים': "מהיום בצהריים שזה הגיע לחנות נמכרו כבר 70 נגנים, בכל התקופה האחרונה כמעט ולא נמכרו נגנים שכן הציבור שרוכש אצלנו דורש ללא רדיו ללא יוצא מהכלל, וגם באופן עקרוני לא הסכמנו למכור להם נגן עם רדיו".

אהרן רבינוביץ', המייבא והמשווק של הנגנים, אומר ל'בחדרי חרדים': "הבאנו את זה בגלל הרבה ישיבות קטנות שאסרו את הנגנים עם הרדיו שאפילו שהיו מנתקים היה אפשר להחזיר אותו. כאן אין שום אפשרות בשום פנים ואופן להכניס רדיו, אנחנו בימים הקרובים נשב עם ראשי ישיבות ורבנים ונראה להם את המוצר הכשר לפי כל החומרות, והם יוכלו להתיר לבחורים להשתמש בזה".
נגנים ישיבות רדיו בחורי ישיבות mp3

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד