י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השפלה עם ביצים - תביעה כספית בדרך

אחרי שהמוכר שניפץ ביצים על ראשו של צעיר חרדי בבני ברק פוטר ממקום עבודתו, מגיע שלב התביעה הכספית

השפלה עם ביצים - תביעה כספית בדרך
באדיבות המצלם

פרקליטו של אליהו גלויברמן, הבחור החרדי שעל ראשו נופצו ביצים בחנות בבני ברק במעשה השפלה וקונדס, מתכוון לתבוע פיצוי של עשרות אלפי שקלים.

בעקבות הסרטון בו נצפה בחור ישיבה חרדי עובר ביזוי על ידי כמה נערים פוחזים - אשר אחד מהם מנפץ ביצים על ראשו, בהבטחה כי בביצה השלישית ישלם לו כסף, אולם לבסוף הוא מנפץ רק שניים, שכר אליהו גלויברמן את שירותיו של עו"ד בן ציון אדורם.  

"אנו מעריכים כי ה'מאתגר' – היינו הבחור שהציב את האתגר של שלוש ביצים תמורת 800 ש"ח, זה והבחור שצילם את האירוע, תכננו מראש את כל המעשה: התכוונו מראש לא לשלם למר גלויברמן והתכוונו מראש להפיץ את הסרטון ברשת והכל מתוך מטרה להגחיך אותו, להשפיל אותו ולשים אותו למטרה לבוז", אומר עו"ד אדורם.

לדבריו, "יש רגליים לסברה כי הדבר נעשה על רקע היותו חרדי. אנו שוקדים כעת על הכנת תביעה בגין פגיעה בשמו הטוב שתוגש בימים הקרובים בבית המשפט".

על איזה סכומים מדובר?

"התביעה ציקח בחשבון את העובדה כי עד כה נחשפו לסרטון עשרות אלפי אנשים".

נתי ביטון, בעל חנות דלוקס, אמר מוקדם יותר היום ל'בחדרי חרדים' כי נחשף לסרטון לאחר שהעלו את הסרטון לפייסבוק ותייגו אותו. "מאז, אני מקבל כל הזמן טלפונים מאנשים כועסים שרוצים לוודא שהוא פוטר - מה שאכן עשיתי בפועל".

אליהו גלויברמן, מי שעל ראשו נופצו הביצים סיפר: "נכנסנו שלושה חברים לדלוקס מאחר והיינו רעבים". לדבריו, המוכר החל להציע לו ולחבריו הימורים והתערבויות, "ואף הציע שאם ננצח התערבויות ובהימורים לא נשלם על האוכל". עוד הוסיף בשיחה ל'בחדרי' כי "הוא שכנע אותנו הרבה פעמים, וכשראה שאנו מסרבים, פתח את קופת החנות, הוציא שטרות כסף, והבטיח לשלם 800 ש"ח למי שיסכים שיפוצו על ראשו 3 ביצים. השתכנעתי".

לאחר המקרה שאל אחד מחבריו, "מה אתה מרוויח מזה שאתה מפוצץ עלי ביצים?" לדבריו, המוכר הגיב: "זה כיף לי, כיף לי לפוצץ על אשכנזים". לאחר שהושפל, המשיך לביתו, "אני לא מאמין שהסרטון הופץ", הוא סיכם בעצב.

לעומתם, המוכר אליהו, שניפץ את הביצים על ראשו של גלויברמן, לא מתחרט ולא חושב שעבר גבול, "זה היה בצחוק, ממש לא התכוונתי לפגוע בו", הוא אומר בשיחה ל'בחדרי'. לדבריו זה היה מעשה קונדס, "אבל מבחינתי לא חציתי גבול. שעה אחרי הבחור שלח לי הודעה שהכל בסדר והוא מבין שזה לא היה במטרה לפגוע בו".

משחק ביצים השפלה צעיר חרדי מוכר חילוני מתיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד