י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המכתב המיוחד של הרבי מויז'ניץ

האדמו"ר מויז'ניץ במכתב לרגל הקמת סניף הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בלוס אנג'לס: "בפעלכם הנשגב זוכים להגן על כבוד המתים"

המכתב המיוחד של הרבי מויז'ניץ

באירוע רב משתתפים נפתח סניף של הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בלוס אנג'לס. הסניף נפתח כחלק מפעילות חובקת עולם של הוועד למען הגנת הר הזיתים.

את דברי הפתיחה נשא המארח הרב שלמה גולדנר שסקר בפני המשתתפים את הנעשה בהר הזיתים, את ההרס והפגיעה בביטחון הר הזיתים ואת הפעילות שנעשית על ידי הוועד.

באירוע השתתפו רבני העיר לוס אנג'לס שבירכו על הפעילות הרבה שנעשית למען השמירה על הקברים וההגנה בדרכים להר הזיתים.

יו"ר הוועד הבינלאומי מנחם לובינסקי ציין כי ממשלת ישראל הסכימה הודות לפעילות הוועד להגביר עוד את הפעילות ולבנות בין היתר גדר בחלק המזרחי של בית הקברות וכן להעניק סיוע בהקמת מרכז המבקרים אשר יכלול גם בית כנסת כמו גם סיוע לשחזור הקברים והמצבות שנהרסו ע"י הירדנים במהלך כיבושו של בית העלמין.

עוד הוסיף לובינסקי: "שימור ופיתוח בית העלמין הקדוש והוותיק ביותר הוא בעלת חשיבות עליונה לכל היהודים ללא קשר למיקומם בעולם וזה נושא שמקשר בין כל היהודים, בטחון הר הזיתים".

רגעים מפתיעים נרשמו כאשר שליחו של האדמו"ר מויז'ניץ ביקש להקריא את מכתבו של האדמו"ר לרגל פתיחת הסניף החדש.

במכתב כותב מהאדמו"ר שליט"א: "אשריכם שאתם זוכים לפעול ולהפעיל למען הגנת הר הזיתים מקום קבורתם של אלפי יהודים נבג"מ, וביניהם צדיקי עליון ומצוקי ארץ זיע''א, שבעוה"ר מחולל בגוים, ונגרם מזה צערא דחיי וצערא דשכבי השם ירחם, ואתם בפעלכם הנשגב זוכים להגן על כבוד המתים, ועוד היד נטויה בעזהשי"ת".

בסיום נכתב: "שמחתי לשמוע את גודל הפעולות שנעשה על ידכם למען שוכני עפר וביניהם גדולי ומצוקי ארץ בהר הזיתים בירושלים עיה"ק. השי''ת יעזור שזכות הצדיקים והקדושים מאורי הדורות שמקום מנוחתם בהר הזיתים וביניהם זקיה"ק הרה''ק ר' זאב מראחמסטריווקא זצוק''ל, דו''ז הרה"ק ה'דמשק אליעזר' מויזניץ זצוק''ל, חותני הגה''צ משטראסבורג זצוק''ל, תזכו להשפעות טובות ברו''ג ובני ברוכי, חיי ארוכי, ומזוני רוויחי והצלחה בכל מעשי ידיכם, עדי יקיצו וירננו שוכני עפר, בביאת משיח צדקינו בב"א".

הסניף בלוס אנג'לס מצטרף לסניפים שפרושים ברחבי העולם ובהם בירושלים, ניו יורק, טורונטו ולונדון.
לוס אנגלס הר הזיתים הרבי מויזניץ מכתב הגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד