כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מי ניסה להפליל את הרב שטרן בשוחד?

רבה של ירושלים 'תועד' מקבל שוחד של חבילות מצות, עד שהעוזר שלו גילה מי החביא אותן בתא המטען של הרכב

הרב שטרן. צילום: פלאש 90
הרב שטרן. צילום: פלאש 90

עוזרו האישי ומי שנחשב לאחד מתלמידיו הקרובים של רבה של ירושלים הגאון רבי אריה שטרן - אבינועם קוטשר - פירסם אמש (ד) בדף הפייסבוק שלו את הדברים הבאים.

"בחודשים האחרונים מנהל רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן שליט"א מאבק בלתי מתפשר על אמינות ואיכות מערכת הכשרות בירושלים. במהלך המאבק התגלה כי יש כאלו שאינם עובדים באופן תקין (ואכמ"ל).

"המאבק נשא בחלקו פרי. חלק מהמשגיחים הסוררים פוטרו, חלק הבינו שצריך לעבוד והרוב המשיך לעשות את עבודתו נאמנה.

"השבוע מתנגדי הרב עלו מדרגה וניסו לטמון לו מלכודת כדי להאשים אותו בשחיתות. בתחילת השבוע קיבלתי בקשה לתגובה מעיתונאי במערכת תקשורת גדולה לפיה הרב ערך סיור במפעל מצות, בסיומן קיבל מספר חבילות מצות כשוחד.

"בדיקה קצרה העלתה כי אכן בסיור (בו לא השתתפתי) מישהו הכניס לתא המטען של הרב שתי חבילות מצות ותיעד את הרב פוסע על רקע הרכב כאשר מכניסים את המצות. עם בקשת התגובה, כשבוע לאחר האירוע ביקשתי לברר מה התרחש והרב השיב לי כי הוא אינו יודע במה מדובר. ביקשתי לבדוק ברכב של הרב ואכן בדומה לתיעוד, היו בתא המטען שתי חבילות מצות מאותו מפעל המצות".

קוטשר מסכם את המקרה המוזר: "האמת אני מתלבט האם הסיפור יותר עצוב או מצחיק. עצוב שמנסים ללכלך ולהכתים את רבה של ירושלים בשל המאבק שלו בשחיתות, או מצחיק בגלל הטיפשות לחשוב שבשתי חבילות מצות ניתן לשנות את דעתו של הרב. המצות אגב, הוחזרו, יד ראשונה חדש מהשקית".
הפללה שוחד הרב שטרן אבינועם קוטשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד