כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תמך בחמאס, איים על ליברמן והואשם

צעיר פלסטיני נעצר בגשר אלנבי לאחר ששיגר הודעות מאיימות ליו"ר 'ישראל ביתנו' • הצעיר הודה במיוחס לו

אביגדור ליברמן, פלאש90
אביגדור ליברמן, פלאש90

ערבי ששלח הודעות מאיימות לח"כ ליברמן, בהן איים לבצע פיגועים בישראל מטעם חמאס, נעצר והוגש נגדו כתב אישום.

במשטרת ישראל התקבלה תלונה מקצין הכנסת, לאחר איומים באמצעות הפייסבוק כנגד חבר הכנסת אביגדור ליברמן מצד חשוד פלסטיני, שאיים בפגיעה בחבר הכנסת ויו"ר 'ישראל ביתנו'.

בתחילת חודש ינואר 2016, שלח החשוד באמצעות הפייבסוק הודעות בעלות אופי מאיים לח"כ ליברמן, שכללו גם הודעות בהן הביע כוונתו לבצע פיגועים, בשטחי מדינת ישראל. בין היתר, פרסום את תמונתו של המחבל נשאת מלחם שביצע את פיגוע הירי בתל אביב, בליווי כתובת "כולנו נשאת מלחם".

בנוסף, פרסם תמונות של פעילי חמאס אוחזים בכלי נשק, לצד אמירות המביעות תמיכה ואהדה בארגון החמאס ובגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של החמאס.

החשוד הוכרז כדרוש חקירה ונעצר בגשר אלנבי בשלהי חודש ינואר. עם מעצרו, הועבר לחקירה במשטרת מחוז ש"י. בחקירתו הודה בפרסומים ובאיומים. בסוף שבוע שעבר התביעה הצבאית הגישה כנגדו כתב אישום.

תגובת ח״כ ליברמן למעצר המאיים: ״כוחות הביטחון עושים יום ולילה, במסירות ובנחישות, כדי לסכל את איומי הטרור על אזרחי ישראל ואני שמח שגם במקרה הזה הם הצליחו לשים את ידם על המאיים. זו היא לא הפעם הראשונה שישנם איומים עלי וכמו תמיד אמשיך לפעול למען הדברים בהם אני מאמין ולחיזוק ביטחונה של ישראל, ואף אחד לא ירתיע אותי״.

האיום שנשלח לח"כ ליברמן ופרסומים נוספים של הנאשם בפייסבוק














אביגדור ליברמן צעיר פלסטיני איום על חבר כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד