כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משפחת נתניהו תערער על זכיית מני נפתלי

לאחר שבית המשפט קיבל את טענת מני נפתלי וקבע לו פיצוי של 170 אלף שקלים, החליטה משפת נתניהו לערער על ההכרעה

נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

משפחת נתניהו החליטה לערער על החלטת בית המשפט לעבודה אתמול (ד') בפרשת מני נפתלי כנגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שקבעה כי על המדינה לשלם לנפתלי 170 אלף שקל.

במשפחת נתניהו אומרים כי - "כפי שכבר הודענו אמש, הגברת נתניהו לא הייתה נתבעת בתיק, ולפיכך לא התאפשר לה להביא עדים וראיות מטעמה שיוכיחו את אמיתות דבריה. למרות זאת, בית הדין לעבודה קבע ממצאים הפוגעים קשות בגברת נתניהו, ודמה נשפך על לא עוול בכפה בכלי התקשורת".

עוד נמסר כי "לאחר שפסק הדין נלמד היום על ידי עורכי הדין של משפחת נתניהו - המליצו עורכי הדין על הגשת ערעור מצידה של רעיית ראש הממשלה, כולל הגשת בקשות מתאימות על מנת שיתאפשר לה להביא את מכלול העדים והראיות המוכיחים כי החלטת בית הדין בכל הנוגע לגברת נתניהו שגוייה, מוטעית ורחוקה מהמציאות".

כזכור, אמש קבעה השופטת דיתה פרוז'ינין כי טענותיה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, כי אב הבית נהג ביחס גרוע לעובדים, לא זכו לביסוס ראייתי, ואף נכתב כי "יש להצטער על כך שגברת נתניהו בחרה להכפיש באופן חמור כל-כך עובדים לשעבר במעון ראש הממשלה, מבלי שנמצא לטענות אלה בסיס ראייתי מינימלי בחומר הראיות שהוצג".
בנימין נתניהו מני נפתלי שרה נתניהו מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד