י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"אני יודע את כל האינטרסים שמאחורי הפשרה בכותל" • צפו בוידאו

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר מגיב למתקפה נגדו אודות דבריו השבוע, ותוקף שוב בחריפות את ההסדר מול הרפורמים ברחבת הכותל המערבי שעבר בממשלה • הרב עמאר: "יש מי שמנסה לסתום לי את הפה"

הרב עמאר, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
הרב עמאר, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר יצא אמש (ה') בהתקפה חריפה כנגד השותפים למתווה הכותל הרפורמי ואמר כי הוא מכיר את כל האינטרסים של כל אותם אנשים שמאחורי ההסדר עם הרפורמים. הרב אף תקף את אלו אשר האשימו אותו בפגיעה בגדולי ישראל, ואמר כי אין מישהו שמכבד אותם יותר ממנו.



בתחילה הגיב הרב עמאר למתקפה נגדו על דבריו כאילו גדולי ישראל מבוגרים, ואמר - "יש אנשים שאני לא יודע מה רוצים, אומרים כאילו אני מדבר נגד גדולי ישראל, שטויות כאלה. הגדולים בכלל לא התעסקו בזה, מעולם לא עלה בדעת חס ושלום אנחנו עפר תחת רגליהם. יש מי שמכבד את הגדולים כמוני? זה רק להסיח דעת כדי שלא נדבר על הרפורמים".

וכאן עבר רבה של ירושלים להתקפה חריפה כנגד השותפים למתווה הכותל הרפורמי ואמר - "אני לא אומר כדי לא להרבות אש, ואני יודע מה הם הסיבות למה הם מכסים, אני יודע מה הן הנגיעות. אני יודע אצל כולם, כל אלה שנגעו בזה, אני יודע בדיוק ואני מתאפק שלא להוציא ברבים. כדרכי אני שותק כדי לא להרבות מחלוקת".

הרב עמאר שב ותקף את ההחלטה, ואת המאשים אותו בפגיעה בגדולי ישראל ואמר - "אם נשתוק על הדבר הזה זה לעבוד עבודה זרה, לא נשתוק ולא נכיר בהם. אם הממשלה הכירה בהם היא עשתה טעות מרה וצריך מיד לתקן את הדבר, וכל מי שבידו למחות צריך למחות ואף אחד לא יכול לסתום לנו את הפה.

"מה שעשו אתמול זה סתימת פיות. אנחנו לא נבהלים מהשקרים האלה ומהוצאת שם רע כאילו אנחנו מדברים נגד גדולי ישראל, שטויות והבלים. אף אחד לא מאמין בשטות הזאת, זה רק כדי לסתום פיות".
הראשון לציון הרב עמאר הכותל הרפורמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד