י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הרב מאזוז נגד 'קול חי': "זה קול מת, נבלים, רשעים" • צפו

בעקבות המתקפה על דבריו של הרב עמאר ביחס לגדולי ישראל, נחלץ לצידו ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז, שבשיעורו אתמול תקף בחריפות את תחנת הרדיו החרדית 'קול חי', כינה אותה 'קול מת' ואת אנשיה "נבלים, רשעים" • וידאו

הרב מאזוז. צילום: קובי הר צבי
הרב מאזוז. צילום: קובי הר צבי

הסערה שהתפתחה בעקבות דבריו של רבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר, ממשיכה להכות גלים, ואתמול (ה) בשיעורו השבועי אף תקף ראש ישיבת 'כסא רחמים' את תחנת הרדיו 'קול חי' בעקבות הדברים.

"הרב עמאר, יש מישהו מטומטם שמדבר עליו בקול חי, זה לא קול חי זה קול מת. אם אדם פותח את הפה שלו לדבר על צדיק וחסיד כמוהו, שכמעט תמיד הוא בתעניות, כל הזמן הוא כותב תשובות במסירות נפש ויש להם פה לדבר עליו ועל ההכשרים שלו. נבלים רשעים", אמר הרב מאזוז.



כזכור, אמש הגיב הרב עמאר למתקפה נגדו על דבריו כאילו גדולי ישראל מבוגרים, ואמר: "יש אנשים שאני לא יודע מה רוצים, אומרים כאילו אני מדבר נגד גדולי ישראל, שטויות כאלה. הגדולים בכלל לא התעסקו בזה, מעולם לא עלה בדעת חס ושלום אנחנו עפר תחת רגליהם. יש מי שמכבד את הגדולים כמוני? זה רק להסיח דעת כדי שלא נדבר על הרפורמים".

רבה של ירושלים גם תקף את השותפים למתווה הכותל הרפורמי ואמר: "אני לא אומר כדי לא להרבות אש, ואני יודע מה הם הסיבות למה הם מכסים, אני יודע מה הן הנגיעות. אני יודע אצל כולם, כל אלה שנגעו בזה, אני יודע בדיוק ואני מתאפק שלא להוציא ברבים. כדרכי אני שותק כדי לא להרבות מחלוקת".

"אם נשתוק על הדבר הזה זה לעבוד עבודה זרה, לא נשתוק ולא נכיר בהם. אם הממשלה הכירה בהם היא עשתה טעות מרה וצריך מיד לתקן את הדבר, וכל מי שבידו למחות צריך למחות ואף אחד לא יכול לסתום לנו את הפה. מה שעשו אתמול זה סתימת פיות. אנחנו לא נבהלים מהשקרים האלה ומהוצאת שם רע כאילו אנחנו מדברים נגד גדולי ישראל, שטויות והבלים. אף אחד לא מאמין בשטות הזאת, זה רק כדי לסתום פיות".
הרב מאזוז הרב עמאר קול מת רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 78 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד