כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נבחרת הדירקטורים: אמנון לוי נגד האפליה

בעקבות המתקפה של יו"ר ועדת הכספים במליאת הכנסת נגד הרכב נבחרת הדירקטורים, מצטרף גם איש ערוץ 10

אמנון לוי. צילום: משה שי, פלאש 90
אמנון לוי. צילום: משה שי, פלאש 90

בעקבות המתקפה של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, כנגד הועדה שבחרה את נבחרת הדירקטורים ובמסגרתה לא נבחר אפילו חרדי אחד - תוקף גם העיתונאי אמנון לוי מערוץ 10 את התקשורת שמתעלמת מכך.

הערב (מוצ"ש) צייץ לוי בחשבון הטוויטר שלו: "משה גפני יו"ר ועדת הכספים: 500 הדירקטורים בחברות הישראליות הם אשכנזים עשירים משכבה חברתית ספציפית. כמה זמן זה יימשך? למה התקשורת ברובה מתעלמת?"

כזכור, בשבוע שעבר ביום רביעי תקף גפני במליאת הכנסת בדיון בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "מכיוון שדובר על שתי מדינות לשני עמים, אני רוצה להגיד לך ראש הממשלה, בממשלה הקודמת כשיאיר לפיד היה שר אוצר עשו נבחרת דירקטורים ושמו שם מדינה אחת, אני לא רוצה להגדיר את ההגדרות האלו, מדינה אחת לאותם נבחרים שמצייגים חלק קטן מהאוכלוסיה, ונבחרת גדולה דגולה שמייצגת את כל המגזרים שנראית כמו עם אחר".


גפני מקריא את ההודעה

"אני רוצה להקריא לך אדוני ראש הממשלה הודעה שקיבלתי מאישה חרדית שכתבה ש'לפני שנתיים ניסיתי להיכנס, ולמרות כל הניסיון בעברה בחברות ממשלתיות וכסמנכ"לית כספים בחברה שמגייסת מעל חצי מיליארד שקל בשנה - לא הצלחתי לעבור את הרף, וגם שמעתי על כך מנשים נוספות שעובדות איתי וגם הן בעלות ניסיון ולא עברו את הרף'. אין אישה חרדית אחת בנבחרת הדירקטורים שנעשתה בקדנציה הקודמת, אני הצטרפתי לקואליציה הזאת כדי לשנות את מה שעשתה הממשלה הקודמת, לא יהיו פה שתי מדינות לשני עמים. אנחנו עם אחד, מדינה אחת. בנבחרת הדירקטורים צריכים להיות אתיופים, חרדים, ספרדים, אשכנזים, לא יכול להיות צבע אחד, מין אחד, גזע אחד - ובעיקר בלי כיפה".



נבחרת דירקטורים משה גפני אמנון לוי צבע אחד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד