כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חציית קו אדום: 'הייל היטלר' לבכיר חרדי בצה"ל • האזינו להקלטה

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': האזינו להקלטה המזעזעת שהושתלה בתא הקולי של קצין חרדי בכיר בצה"ל • "הייל היטלר, הגעתם ל... החרד"ק הארור ימח שמו וזכרו. מכור לכסף. מוכר אנשים בשביל הבטן שלו, ימח שמו" • אשתו: "פשוט מתעלמת"

חציית קו אדום: 'הייל היטלר' לבכיר חרדי בצה"ל • האזינו להקלטה

עליית מדרגה במאבק נגד המגייסים החרדים לצה"ל: אלמונים פרצו לתיבת תא הקולי של אחד מהמגייסים החרדים הבכירים, ושינו את פתיח ההקלטה, כפי שתוכלו להאזין כאן בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'.

"הייל היטלר, הגעתם ל... החרד"ק הארור ימח שמו וזכרו. מכור לכסף. מוכר אנשים בשביל הבטן שלו, ימח שמו, לך לעזאזל. אין לכם מה להשאיר הודעות, הוא בין כה לא מקשיב", נאמר בהקלטה שהושארה.

מדובר בחציית קו אדום, כאשר מלבד הקללות מוצמד הכינוי "הייל היטלר" לחייל חרדי.



רעייתו של הקצין לא מתרגשת, ואומרת ל'בחדרי חרדים': "שכל אחד יעשה כרצונו, אנשים מחפשים קרבנות. אני לא נכנסת לנושא הזה, לא מפרגנת להם את הנחת שזה יכול לגרום להם. לא אתן לאנשים להכניס את הנושא לזוגיות שלנו, למשפחה שלנו, לא אתן לזה לקרות. אני פשוט מתעלמת.

"אם מדובר בחרדים או כאלה שקוראים לעצמם חרדים, לא מבינה מאיפה הם לוקחים אחריות להרוס לאנשים את השם. אין לי ספק שלא מדובר באנשים שעובדים את השם, כי לא זה מה שהוא רוצה מהם", היא מסכמת.

יצויין, כי לפני כחודש בוצעה שיחת איום מטלפון ציבורי ברחוב רבי עקיבא בבני ברק לביתו של הקצין החרדי יהודה גליקמן, "אנחנו נתנקש בחיים של אבא שלכם", הזהיר המטלפן, אולם עד כה למעט אפליקציית הזעקת עזרת חירום, מבחינת בני משפחתו, הם לא הרגישו באבטחה מסויימת.

אשתו של גליקמן מספרת ל'בחדרי חרדים' כי ההטרדות הטלפוניות נמשכות, וביום רביעי האחרון בערב תוך שעתיים הגיעו לביתה למעלה מ-200 שיחות הטרדה.
עליית מדרגה הייל היטלר חייל שחר קללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד