י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב מאזוז: "לארגן עצרת מחאה בכותל"

המערכה על כבוד הראש"ל הרב עמאר נמשכת: בעוד הוא סופג מתקפה בסוף השבוע, נוכח דבריו מהם השתמעה לכאורה ביקורת נגד זקני ישראל, מכחיש הרב עמאר את הדברים, והגאון הרב מזוז יוצא הערב להגנתו

הרב מאזוז והרב עמאר. צילום ארכיון: קובי הר צבי
הרב מאזוז והרב עמאר. צילום ארכיון: קובי הר צבי

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס בשיעורו השבועי לפרשת הקצאת 'הכותל הרפורמי' וטען כי "צריך לארגן עצרת מחאה בכותל על כבוד הכותל והתורה".

הגר"מ מאזוז התייחס השבוע בשיעורו השבועי המועבר ברדיו 'קול ברמה' לביקורת שנמתחה על דבריו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר.

"אנשים שאינם יודעים את ערכו של הרב עמאר, לא מכירים אותו, מרשים לעצמם לשלוח רסן, לדבר בטיפשות ובערות ושכלות ואיוולת אומרים 'אם הוא לא רפורמי מי רפורמי?' רשעים ארורים, מי יאמר דבר כזה. אם היה איתנו מרן הרב עובדיה יוסף עליו השלום היה צועק על מה שרוצים לתת חלק מהכותל המערבי לרפורמים. הרפורמים אין להם לא תורה ולא דת, הם רוצים גם את המקוואות והגיור".



עוד הוסיף הרב מאזוז: "הרב עמאר שיבדל לחיים טובים, אמר דברים נכונים. בא אחד שוטה שלא מגיע לקרסולי קרסוליו אומר עליו מילים שבושה לשמוע אותם, בושה לומר אותם בושה לחזור עליהם. ככה מדברים עליו, מי שמבזה תלמיד חכם אין תרופה למכתו, תאמר אני לא מבין אותו, להגיד שהוא רפורמי. צריך האדם לבקש אלף פעמים סליחה ומחילה".

בסיום דבריו קרא הגר"מ מאזוז לקיים עצרת מחאה ברחבת הכותל המערבי: "צריך לדעתי לארגן עצרת בכותל המערבי, שבה ימחו על כבוד התורה. ולא רק על כבוד התורה, אלא על כבוד עם ישראל, כבוד הכותל המערבי שיבואו שמחללים אותו".
הרב מאזוז הרב עמאר ;עצרת מחאה הכותל הרפורמי כבוד התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד