ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אוקראינה מאיימת: נעמיד לדין את מרגי

בעקבות ביקורו של יו"ר ועדת החינוך בחצי האי קרים ופגישתו עם נציגים רוסיים, האוקראינים זועמים

מרגי צילום ארכיון: פלאש 90
מרגי צילום ארכיון: פלאש 90

אוקראינה מאיימת להעמיד לדין את ח"כ יעקב מרגי, בעקבות ביקורו בחצי האי קרים: ממשלת אוקראינה הודיעה רשמית לישראל כי היא שוקלת להגיש כתב אישום כנגד יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי בעקבות ביקורו בחצי האי קרים ופגישתו עם נשיא הרפובליקה שהוקמה על ידי רוסיה.

ביום חמישי שעבר העבירו בשגרירות אוקראינה בישראל מכתב מחאה למשרד החוץ ובו התלוננו על ביקורו של מרגי בקרים. במכתב מציינים האוקראינים כי לפי החוק האוקראיני, אסור להיכנס לחצי האי קרים או להיפגש עם נציגים של ממשלת הבובות שהוקמה שם על ידי הרוסים מבלי לקבל את אישור השלטונות האוקראיניים. במכתב הוסיפו כי מרגי עבר כל החוק והם שוקלים להעמידו לדין.

מלשכתו של ח"כ יעקב מרגי נמסר בתגובה, כי הנסיעה קיבלה את אישור ועדת האתיקה, ותואמה מול המחלקה לקשרי חוץ בכנסת, משרד החוץ והשגרירות. כל התיאומים נעשו עם הגורמים הרלוונטים.

רבה של אוקראינה הרב משה אסמן אמר הערב (מוצ"ש) בראיון לקול החרדי: "הביקור עורר הדים רבים, התקשורת פה מסקרת את זה בכותרות ענק. יש מצב שהכניסו אותו למלכודת. חלק מחברי הפרלמנט זועמים, הם רוצים לבטל את ההסכם שביטל את הצורך בוויזות, מה שיקשה על רבבות הנוסעים לאומן".
מרגי אוקראינה מתיחות רוסיה פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד