י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נסיון דקירה רביעי; מחבלת נפצעה אנוש

שוב ניסיון דקירה שהסתיים ללא נפגעים • מחבלת צעירה ניסתה לדקור חייל סמוך למערת המכפלה ונוטרלה

נסיון דקירה רביעי; מחבלת נפצעה אנוש
shutterstock

ניסיון פיגוע רביעי: לעמדת משמר הגבול הסמוכה למערת המכפלה, הגיעה הערב (א'), פלסטינית. היא לפתע שלפה סכין תוך שהיא מנסה לדקור את אחד הלוחמים במחסום.

לפי תחקיר ראשוני, הלוחמים חשדו בה, קראו לה לעצור ולהוציא את ידה שהייתה בתוך התיק שאותו נשאה. מיד עם הגיעו של אחד הלוחמים לעברה שלפה המחבלת את הסכין מתיקה וניסתה לדקור את הלוחם.

הלוחם הדף את המחבלת, ביצע ירי מדוייק לעברה והיא נפגעה והתמוטטה.

המחבלת נפצעה באורח אנוש והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק בירושלים.

מפקד הפלוגה שיבח את תגובת הלוחמים וציין: "פעלתם בקור רוח בדיוק כפי שמצופה מכם. הערנות והדריכות שאתם מפגינים בשעת אירוע, מוכחים כמצילי חיים ומהווים הגורם המרכזי לסיומם של אירועים אלו בזמן קצר וללא נפגעים".

במקום התפתחו הפרות סדר, הלוחמים הדפו את המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.



בשעות הצהרים סמוך לשעה 14:00 דיווחה אישה יהודייה כבת 30 כי בעת שהלכה בפארק המסילה לכיוון דרום, סמוך לאזור התעשייה בתלפיות, הרגישה נגיעה בכתפה, כשהסתובבה הבחינה בערבי קטין עם סכין בידו. היא התרחקה ממנו והוא נמלט לכיוון דרום.

בסריקות שערכו כוחות המשטרה באזור זירת האירוע, אותרה סכין. החוקרים בודקים אם הסכין קשורה לאירוע. האישה לא נפגעה והחקירה נמשכת לאיתור החשוד.

בשעות הצהרים בוצעו שני נסיונות פיגועי דקירה נוספים, בהם חוסלו שלושה מחבלים.

בסמוך לשעה 11:00, נורו וחוסלו שני מחבלים כבני 15 בסמוך לכפר הפלסטיני אל-עראקה ממערב לג'נין. שני המחבלים פתחו באש לעבר לוחמי מילואים, שהוזעקו לטפל בהפרות סדר סמוך לגדר ההפרדה באזור חננית בצפון השומרון. הלוחמים זיהו את המחבלים, הסתערו לעברם והרגו אותם.


צילום: שלמה מור

שעתיים מאוחר יותר בסמוך לשעה 13:00, שוטרי משמר הגבול שביצעו בידוק ביטחוני בסמוך להר חומה במחסום מזמוריה, הבחינו בחשוד כשהוא רץ לעברם עם סכין שלופה בידו, אחד השוטרים ביצע ירי מדוייק לעבר המחבל וניטרל אותו. חבלן משטרה ביצע בדיקה מקצועית לשלילת אמצעי לחימה נוספים על גופו של המחבל. לא היו נפגעים באירוע מלבד המחבל, שגופתו הועברה לסהר האדום.
פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד