י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לרפואת הכלה: יום חיזוק בישיבת 'קול תורה'

בצעד נדיר עלה המשגיח הגרי"י בורודיאנסקי על בימת הישיבה והכריז על יום חיזוק לרפואת כלתו של אחד ממצטייני הישיבה

ישיבת קול תורה
ישיבת קול תורה

חיזוק בישיבת קול תורה: בצעד חריג ביותר, בתום תפילת הבוקר (ב') עלה המשגיח הגה"צ רבי יצחק ירוחם בורודיאנסקי על הבימה, והכריז בקול חנוק על דעת ראש הישיבה על "יום חיזוק" מיוחד לרפואת כלתו של הבחור, ממצטייני הישיבה.

הגרי"י בורדיאנסקי אמר בדבריו "כל השנה האחרונה יש אסונות גדולים והיום זה פגע בנו".

הכלה, שרה בת דינה שפרלינג מסמינר 'בנות אלישבע', היא תושבת 'נווה יעקב' המאושפזת במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר. החיזוק יתקיים לרפואתה השלמה, לאחר שנפצעה קשה מהתאונה בקו 402, ותאריך החתונה בעוד שלושה שבועות באולמי 'שערי ירושלים'.

בישיבה בשכונת בית וגן בירושלים קיימו אתמול תפילת רבים בשעה 23:00 בלילה, החלו מיד את סדר א' בחיזוק גדול ובתענית דיבור לרפואת הכלה. בתוך כך קוראים רבנים לעשות חשבון נפש, התעוררות בתשובה ותיקון המעשים בעקבות המצב הקשה והאסון הטראגי שאירע אמש.

הרבנים הביאו את דברי הרמב"ם בהלכות תענית - "ודבר זה הוא מדרכי התשובה שבזמן שתבוא צרה ויזעקו עליה ויריעו, יידעו הכל שבלל מעשיהם הרעים הורע להן, וזה הוא שיגרום להסיר הצרה מעליהם, אבל אם לא יזעקו ולא יריעו אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו, וצרה זו נקרית הרי זו דרך אכזרית וכו' הוא שכתוב בתורה והלכתם עמי בקרי והלכתי גם אני".

קול תורה כלה מאורסת חיזוק ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד