י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ר' מרדכי זעק: "השם נתן והשם לקח"

הם יצאו לציין יום נישואין, והאסון טרף הכל • עדות מחדר בית החולים בעת שהבעל קיבל את הבשורה המרה על פטירת אשתו

מרדכי פרנקל בשמחת השבע ברכות לפני שנתיים בדיוק
מרדכי פרנקל בשמחת השבע ברכות לפני שנתיים בדיוק

הטרגדיה המזעזעת אמש (א') של בני הזוג פרנקל, עם פטירתה של האשה הצעירה חנה פעשא ע"ה, בתו של האדמו"ר מביאלא אוסטרובא וכלתו של האדמו"ר מבוטושאן, שהיא ובעלה הרב מרדכי יצאו לציין את יום הנישואין השני שהיה ביום חמישי האחרון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הזוג היו בדרכם לחגוג יום נישואין בבני ברק, לרגל שנתיים לחתונתם. הם ישבו ממש מאחורי המדרגות השניות של האוטובוס, מרת חנה ע"ה ישבה ליד החלון ובעלה ישב לידה. בעת התאונה, כשהרגיש שהאוטובוס "נחצה לשניים" קפץ מהחלון, חנה ע"ה עפה מהחלון ונהרגה.

הלילה הגיע המשפיע מישיבת מיר הרה"ח רבי מנחם ארלנגר לביה"ח קפלן לבשר לבעלה ר' מרדכי פרנקל שיחי' על הגרוע מכל. ר' מרדכי לומד במיר כבר יותר מ-10 שנים, בהתחלה למד בחבורה של מיר החסידית ולאחר מכן בכולל ישיבת מיר.

כשסיפרו לבעל האלמן את הגרוע מכל, שאשתו הלכה לעולמה, הגיב 'ד' נתן ד' לקח יהי שם השם מבורך מעתה ועד עולם', ואמר שהוא מקבל עליו את הדין באהבה. הבעל הוסיף ואמר שהיא בעצם עשתה את התפקיד שלה בעולם וכל אחד הקב"ה נותן לו תפקיד, זה 20 שנה וזה יותר. נוכחים ששהו בחדרי מספרים כי הוא לא שכח אף בשעות קשות אלו להודות לבני המשפחה, שהגיעו לעזור ולבקר בבית החולים.

כאמור, ר' מרדכי אושפז במחלקה האורטופדית בבית החולים קפלן ברחובות. הוא סובל משברים בכף היד וחתך בראש. בשל בקשתו מהצוות הרפואי אושרה יציאתו בכסא גלגלים להלווית אשתו שנהרגה בתאונה, ומיד לאחר מכן ישוב לבית החולים קפלן להשלמת הטיפול הרפואי. ככל הנראה יעבור בהמשך ניתוח לקיבוע השבר.

הלוויתה תצא בשעה 15:30 מבית מדרשו של אביה האדמו"ר מביאלא אוסטרובא בשכונת גבעת שאול בירושלים.


ההזמנה לחתונה של בני הזוג פרנקל

זירת התאונה אמש
קו 402 אוטובוס המוות חנה פרנקל בוטושאן הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד