י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רבין: "השופט רוזן הוא המאכער פה"

ה'מאעכר' שנשלח ל-5 שנות מאסר מאשים: "היום נכנס לכלא ראש ממשלה על לא עוול בכפו. לא קראו את הערעור שלי"

מאיר רבין. צילום: פלאש 90
מאיר רבין. צילום: פלאש 90

אני מאשים: מאיר רבין, שנכנס הבוקר (ב) לכלא מעשיהו לאחר שנידון לעונש מאסר של חמש שנים, התראיין קודם לכן לרשת ב' ואמר כי בית המשפט רדף אותו בגלל הכיפה השחורה שעל ראשו. לדברי רבין, שופטי בית המשפט העליון לא קראו כלל את הערעור שהגיש.

מה עושים בשעה כזאת בבית?

"נפרדים מהמשפחה והילדים".

קשה?

"ממש לא. אדם שהולך לכלא על לא עוול בכפו ויודע שלא עשה שום דבר וכל ההרשעה הזאת היא המצאה. אני לא מרגיש שום קושי. כן, נעשה לי עוול".



אתה הולך לחמש שנים לכלא אם תביע חרטה ירד שליש. זה הולך להיות לא פשוט. לא קשה?

"אני הואשמתי בבית המשפט ובכתב האישום כתבו שוחד כסף. בא השופט רוזן ואמר אני מבקש ומתחנן נא ללכת על מסלול הכסף ואמרתי לו אני מרים את הכפפה והולך עד לשקל האחרון ושהוכחנו לו שחור על גבי לבן שלא היה שוחד כסף. זה סיטואציה במשפט שאני נזכר בה ומזדעזע כל פעם מחדש. לקראת סוף המשפט שנשארו ארבעה או חמישה ישיבות. השופט פונה לפרקליטות אומר להם שבפרשה אני לא יכול להרשיע אף אחד, הוכיחו פה שלא היה שוחד. אלא אם תבקשו ממני לקבוע שמאכר זה חשוד אני אוכל להרשיע אנשים. פה יאמר לזכותה של התביעה שאמרו שהם לא בסיפור הזה ואמרו שהם דיברו על שוחד כסף .בישיבה השלישית התביעה נכנעה. אם יש מאכער במשפט הזה זה השופט רוזן".

"השופט בעליון זיכה אותי לגמרי בפרשה. אבל לא קרא את הערעור שלי בכלל. הציעו לי להיות עד מדינה ולא אצטער לעולם שלא הסכמתי לדבר לשון הרע שזה גם שקר. אין לי היתר לא בהלכה ולא בשום מקום אחר לעשות כך".

"אני רוצה לומר לכל עם ישראל. היום נכנס לכלא ראש ממשלה על לא עוול בכפו. אני קיבלתי קנס של מיליון שקל. רבונו של עולם, על מה? שופט המחוזי פסק שלא קיבלתי שקל. השופט רוזן כדי להצדיק את העונש של אולמרט ולופוליאנסקי הוא נתן לי עונש כבד".

לסיכום, אומר רבין: "אנחנו אומרים לילדים שזה גזרה משמים והולכים לכלא על לא עוול בכפינו. והקדוש ברוך הוא מה שמחליט אנחנו עושים".
מאיר רבין הולילנד אהוד אולמרט מאסר קנס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד