כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מוזס נגד אגד: "קלות דעת של מעסיקים"

יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת תקף בחריפות את ההחלטה להשיב את הנהג לתפקידו למרות התאונה בה היה מעורב

מוזס. צילום: פלאש 90
מוזס. צילום: פלאש 90

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, קרא במליאת הכנסת לבדוק לעומק את סוגיית שיבוץ נהגים המסכנים את שלום הנוסעים.

לדברי מוזס, הנהג שביצע תאונה דומה באותו המקום, לפני שנתיים, לא היה אמור לחזור ולהיות אחראי על שלומם של 50 נוסעים. "אנחנו תחת הרושם של תאונת הדרכים המזעזעת שהיתה אמש, בה קיפדו את חייהם ששה צעירים, ביניהם אישה צעירה שהשתתפתי בהלווייתה היום בצהרים, בעלה שנפצע אף הוא, הגיע על כיסא גלגלים ללויה. הם נסעו לחגוג את יום הנישואין בבני ברק ובאה יד קלה על ההגה וגדעה את חיה ושל חייהם של האחרים.




"אישה נוספת שנהרגה היתה אמורה להכניס את בן הזקונים שלה לחופה. הוא עומד להינשא בעוד חודש. תהא נשמתם צרורה בצרורות החיים. מכאן אשלח איחולי רפואה שלימה לכל הפצועים וביניהם כלה צעירה, העומדת להינשא עוד חודש ומצבה קשה.

"השאלה הזועקת והנשאלת היא מנין קלות הדעת הזאת של הנהג, שבאותו כביש, לפני שנתיים, נהג באוטובוס, נכנס במשאית ולמזלנו היו "רק" 18 פצועים. מאין קלות הדעת של מעסיקיו, לתת לנהג שיש לו כאלה עבירות, לתת לו הגה, עם אוטובוס של 50 נוסעים! מי אחראי לזה? מי ייתן על כך את הדין? השאלה הנשאלת היא האם באמת אנחנו עושים הכל. צריך לקחת את העניין ברצינות רבה ביותר ולבדוק לעומק מי ממנה ומשבץ נהגים המסכנים את שלום הנוסעים".
מוזס אגד נהג אוטובוס המוות תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד