כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אבי הכלה: "היא תרקוד בחתונה"

הרב אברהם שפרלינג, אביה של הכלה שרה, מספר על המאמצים להצלת הגפיים, על החתונה שתידחה ומבקש את תפילותיכם

הרב אברהם שפרלינג
הרב אברהם שפרלינג

הרב אברהם שפרלינג, אביה של הכלה שרה הי"ו (20) שנפצעה קשה אתמול (א') בתאונת הדרכים בכביש 1, התייחס בבית החולים אסף הרופא למצבה של בתו, שהייתה צפוייה להינשא בעוד שלושה שבועות.

"הבנות נסעו ביחד לבני ברק לסידורים לקראת החתונה", סיפר, "בהתחלה אשתי, דינה, הייתה אמורה לנסוע איתן אבל החליטה שלא".

בהמשך תיאר את רגעי האימה בתאונה. "ברכה התקשרה אלינו, אחר כך סיפרה שהרגל של שרה הייתה תקועה והיא ניסתה לחלץ אותה. היא קפצה מהאוטובוס ואז הגיע חובש שהחל לטפל בשרה ברגע שכיבוי אש הוציאו אותה. ברכה סיפרה שהיו מלא פצועים בכביש שצעקו. הגענו לכאן לבית החולים והתחלנו לקרוא תהילים".


צילום: דוברות בית החולים אסף הרופא

אחות הכלה, ברכי, פונתה לבית החולים קפלן והבוקר שוחררה. האב ביקש להודות לצוות בית החולים אסף הרופא שם מאושפזת בתו במצב קשה, "צוות בית החולים עמלו כל כך קשה להציל את היד הקטועה של הבת שלי, ב-10 שעות הביאו את מיטב הרופאים, מכל האיזור. זה רק מראה איך בית החולים הזה הוא מקום שלא חוסך ומחשיב את החולה הרבה מעל הכבוד שלהם.

"אני רוצה להודות לבתי הכנסת, הישיבות, הסמינרים, הכוללים וכל מקום שאומרים תהילים לבת שלי, ושימשיכו. כבר ראינו הצלחה גדולה, שהניתוח המורכב הזה נחשב הצלחה בנתיים, וצריכים עוד תפילות רבות בחודשים הבאים. אני רוצה להודות לציבור, ומעל הכל אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא. שלוש פעמים ביום אנחנו אומרים מודים, מודים לקב"ה. הדבר הראשון שאנחנו מודים, ש"אתה הוא השם אלוקינו", יש לי את העוגן הזה, התורה, המצוות, התפילת רבים, אני לא לבד.

"אני יודע שכל הציבור איתי, וזה וודאי יתן לנו כוח להמשיך וגם יביא רפואה שלמה הרבה יותר מהר. רציתי לומר שהקב"ה נותן הכל בדיוק במידה הנכונה".

האב הודיע כי חתונת בתו, שכאמור הייתה אמורה להתקיים בעוד שלושה שבועות, תדחה. "הקדוש ברוך הוא נותן הכול במידה הנכונה ועכשיו כנראה הייתה צריכה להיות התאונה והפציעה של הבת שלי. לא תהיה חתונה בקרוב כי גם אם יהיו ניסים החתונה לא תהיה כרגע. אבל בעזרת השם הכול יהיה בסדר ונראה אותה רוקדת בחתונתה".

ד"ר ארז אבישר, מנהל יחידת כירורגיית כף יד בבית החולים אסף הרופא, שהשתתף בניתוח של שרה הי"ו, סיפר כי ידה הימנית נקטעה, אולם הצוותים הרפואיים הצליחו לחבר אותה בחזרה. "שרה הגיעה אלינו עם פגיעה קשה בגפה עליונה, עם שברים פתוחים", הסביר. "למעשה, פגיעה מורכבת בכל פלג הגוף הימני. לאור המצב שלה, היא הובהלה לחדר ניתוח".

"בוצע קיבוע של השברים, ובניתוח משולב של יחידת הכירורגיה של אסף הרופא עם צוות של כלי דם בבית החולים ומנתחת מתל השומר, שלי גורביץ', בוצע למעשה חיבור של הגפה בחזרה עם כלי הדם, העצבים והעצמות וכרגע היא חזרה להתאוששות", הוסיף. לדברי ד"ר אבישר, שרה תועבר בזמן הקרוב ליחידת טיפול נמרץ כדי לייצב את מצבה.

"בשלב זה אנו רואים שהאצבעות חיוניות, יש אספקת דם טובה לגפיים, וגם ליד הקטועה שחיברנו", מסר, "אנחנו מקווים לטוב. היא עברה ניתוח מאוד ארוך עם איבוד משמעותי של דם. לאחר שיתייצב מצבה, נעשה הערכה מחודשת של הפציעות בגפיים ולא מן הנמנע שהיא תזדקק לטיפול נוסף".
בית חולים אסף הרופא כלי דם אוטובוס המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד