י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

חקירת הנהג: "בלי משחקים"

מצלמות ערוץ 10 תיעדו את רגעי החקירה הראשונים של נהג 'אוטובוס המוות': מה הוא ניסה להסתיר שם? • צפו

נהג האוטובוס, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
נהג האוטובוס, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

0_8olo02aj

צילום: באדיבות ערוץ 10


40 דקות אחרי תאונת 'אוטובוס המוות', נעצר חיים ביטון, נהג האוטובוס שהתנגש במשאית שחנתה בצד הדרך.

בצילומים מזירת התאונה של חדשות 10 תועדה חקירתו בשטח של ביטון ושיחותיו עם אחד מבוחני התנועה שהגיעו לחקור את נסיבות התאונה הקשה. האירועים תועדו כשעה וחצי לאחר התאונה.

ברגעים הראשונים של החקירה נראה שביטון שותק ובוחן התנועה מנסה להוציא ממנו את המידע: "איפה שמת את הטכוגרפים? אל תשחק איתי משחקים".

השוטר יודע שביטון ניסה להוציא את המכשיר המתעד את אופן הנסיעה. "אתה הוצאת את הקופסאות והטכוגרף. איפה שמת אותם? בוא תראה לי, בוא תיכנס". ניכר כי ביטון המום מבדיקתו של השוטר. "אל תשחק איתי משחקים, אל תתחכם איתי".

במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של ביטון טען נציג המשטרה כי יתכן שביטון פעל לשיבוש החקירה וככל הנראה פתח את מכשיר הטכוגרף, המתעד את פעולותיו של הנהג בנסיעתו, הוציא אותה ולפי דבריו החזירה למקום.

"הוא הסתובב בזירת התאונה. זה היה כמו זירת פיגוע", שיחזר נציג המשטרה. "אנחנו בזירת התאונה לא הצלחנו לפתוח את המכשיר גם בעזרת הנהג, ביקשנו ממנו לסייע לנו לפתוח והוא גם לא הצליח פעולה שהצליח לעשות קודם. פירקנו כל המכשיר עם הדיסקה והמכשיר במעבדה כדי לפתוח את המכשיר ולוודא שהדיסקה שם כפי שטען המשיב", אמר.
ערוץ 10 אוטובוס המוות חקירת הנהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}