כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עליזה לביא: "אגד חסרת רגישות"

חברת הכנסת מ'יש עתיד' במכתב חריף להנהלת 'אגד' על פרסום מודעת האבל השנויה במחלוקת ללא שמות ההרוגים

אוטובוס המוות. צילום: פלאש 90
אוטובוס המוות. צילום: פלאש 90

סערת מודעת האבל של חברת אגד: ח"כ עליזה לביא שיגרה היום (ג) מכתב ליו"ר אגד אבי פרידמן ובו היא דורשת שהחברה תפרסם מודעה חדשה וראויה על הרוגי התאונה הקשה עם שמותיהם.

בשיחה עם בחדרי חרדים מסבירה ח"כ לביא כי "בעקבות המודעה חסרת הרגישות שפרסמה חברת אגד, פניתי ליו"ר אגד בדרישה להתנצל ולפרסם מודעה חדשה. בנוסף אגיש הצעה דחופה לסדר בנושא נהגים מורשעים בעבירות תנועה העובדים בתחבורה הציבורית".

במכתב ליו"ר אגד כתבה ח"כ לביא: "ביום ראשון התרחשה תאונה דרכים מזעזעת בקו 402 של חברת אגד. שבה קיפחו את חייהם 6 בני אדם. במודעת האבל שפורסמה חברתכם לא פורסמו שמות ההרוגים בתאונה. היעדרם של השמות מביע זלזול בכאבן של משפחות ההרוגים. מודעת האבל הזו מבטאת התנשאות, נתק ואטימות לב. זו לא נחמה, לא השתתפות בצער ולא לקיחת אחריות על המקרה הטרגי שפגע באנשים רבים כל כך. מן הראוי יהיה להזכיר את שמות ההרוגים במודעה שתצא מטעמכם".

"לכל איש ואישה יש שם", ממשיכה לביא. "לכל איש ואישה יש משפחה ואנשים קרובים המבכים את לכתו. מן הראוי שחברת אגד תסתכל למשפחות ההרוגים בעיניים, תתנצל ותשתתף בצערם באמת ובתמים". לביא אף מפרטת את שמות ההרוגים ודברי השבח שפורסמו עליהם ב'בחדרי חרדים' לאחר הטרגדיה הנוראה.

לסיום, מציינת לביא: "אני מצפה שתפרסמו בקרוב מודעה נוספת שמזכירה את ההרוגים בשמם. לא יהיה די בכך לכסות על המחדלים שגרמו לתאונה המחרידה - אבל זה לפחות צעד בכיוון של חשבון נפש והשתתפות אמיתית בצער".



עליזה לביא אגד מכתב פרסום אוטובוס המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד