י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: 'אדתניא' של אוהד ואיציק דדיה

צמד הזמרים ביצעו בהופעה חיה את הגרסה המיוחדת לשני הלהיטים הגדולים של המלחין יוסי גרין - 'תניא' ו'אדרבה'

צילום: ישראל ברדוגו
צילום: ישראל ברדוגו

אמש (ב) זה קרה שוב. מספר חודשים לאחר שחנך את מופע 'סגולה' בבנייני האומה בירושלים, חזר אוהד מושקוביץ מסבב הופעות בחו"ל ועלה שוב על הבמה, שוב בירושלים, והפעם במופע מיוחד לטובת מוסדות 'תולדות ניסים'. בזה אחר זה עלו על הבמה מיטב האמנים המשתתפים במופע, ונתנו כל אחד את חלקו עבור הערב המופלא כשכולם מלווים בהרכב נגנים סימפוני מורחב בניצוחו של המאסטרו גרשון פריישטט.

המופע נפתח בקטע וירטואוזי של אמן הכינור היהודי אירי דניאל אהביאל שהיפנט את כל הנוכחים במחרוזת ניגונים חסידיים ועממיים שחברו יחדיו ליצירה אחת מוזיקלית ומיוחדת.

אחריו עלה הכוכב הבלתי מעורער של התקופה האחרונה, הילד עוזיה צדוק שבקולו המתוק והערב ריגש כל אוזן כפי שרק הוא יודע לעשות. לקטע הבא כבר הצטרף אליו ה"מנטור" המוזיקלי שלו, איציק דדיה ויחדיו הם נתנו את הגרסה שלהם ללחן היפהפה של אייבי רוטנברג על המילים "הבט משמיים וראה", כמה שמילים אלו מתאימות לתקופה הלא פשוטה שעוברת על עם ישראל.

ואז הגיע הזמן למנה העיקרית: לקול תשואות הנוכחים עלה אל הבמה ענק הזמר החסידי אוהד מושקוביץ, ובדואט משותף עם איציק דדיה הם ביצעו את 'אדתניא' - הגרסה המיוחדת לשני הלהיטים הגדולים של גדול המלחינים יוסי גרין, 'תניא' ו'אדרבה'. קול הטנור האדיר של אוהד יחד עם היכולות הווקאליות של איציק, הניבו יצירה מיוחדת ומרגשת. מיד אחריהם עלתה להקת 'קינדרלעך' והקפיצה את הנוכחים במחרוזת שירים עליזה.

את הערב המיוחד כיבד בנוכחותו הרה"ג רבי דוד חנניה פינטו שבא להעניק מברכותיו לתומכי מוסדות 'תולדות ניסים' בראשות הרב אריאל ביג'אוי. ראש עיריית ירושלים שלח אף הוא את ברכותיו באמצעות סגנו, צביקה כהן, וכן מנכ"ל תנועת אל המעיין חיים ביטון שהזכיר אף הוא את פעילותם המפוארת של המוסדות.

ומרגע שתמו הברכות, חזר אל הבמה אוהד מושקוביץ וביצע יחד עם התזמורת הנפלאה את מיטב להיטי האלבום 'סגולה' כשגולת הכותרת כמובן, הייתה דואט משותף של כלל האמנים לשירו המופלא של ר' שלמה יהודה רכניץ, 'מדוע', אותו הקדיש אוהד לנפגעי תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה השבוע ולכל נפגעי הטרור מהתקופה האחרונה.

אוהד מושקוביץ דוד פדידה איציק דדיה הופעה מוזיקה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד