כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הולכת לקנות תוסף תזונה? חכי רגע

5 דברים חשובים שעלייך לדעת לפני שאת רוכשת תוסף מזון: מה הכוונה כשכתוב עליו טבעי ומה קורה כאשר נוטלים במקביל תרופה אחרת? • טיפים לרכישה נבונה

הולכת לקנות תוסף תזונה? חכי רגע

לא פעם כשאנו מרגישות חולשה, נמצאות בתקופת עומס או בתקופה רגישה ואיננו אוכלות ונחות כראוי, אנחנו מוצאות את עצמנו מתחזקות באמצעות תוסף תזונה.

חברת 'רוטס', המובילה בתוספי מזון, מייצרת בשבילך את הפתרון המושלם לחיזוק הגוף, לחיזוק המערכת החיסונים, לשיפור תפקוד האיברים, לנסיכת חיוניות ומצב רוח משופר ועוד, מגישה את חמשת הטיפים החשובים לדעת לפני שמתחילים ליטול תוסף מזון:

* ראשית, זכרו כי השוק מלא בתוספים רבים. האם המוצר אותו אתם רוכשים אמור לסייע לכם ספציפית בהקלה בבעיה שיש לכם, הוא אכן בטוח לשימוש באישור משרד הבריאות? היזהרו ממוצרים בלי אבא, הנמכרים בשווקים או במכירות פרטיות והגרוע מכל באתרי אינטרנט ללא פיקוח כלל!

* בדקו האם התוסף שמכריז על עצמו כי הוא 'טבעי', תכולתו אכן טבעית ומסייעת ספציפית לבעיה אותה אתם מבקשים לפתור, כמו עצירות, דימומים ועוד.

* בררו מיהו היצרן של תוסף המזון? האם הוא מיוצר בתנאי ייצור נאותים? החברות שמכבדות את עצמן, מעניקות שירות ללקוחות, מפרטות את סגולות המוצר ואכן עומדות מאחורי הדברים. וכמובן, מציינות את מועדי הייצור של התכשיר ותאריך פג תוקף.


* פרט חשוב שלא תמיד יודעים הוא, שכאשר נוטלים תרופה כלשהי יחד עם נטילת תוסף תזונה, התוסף עלול להשפיע על התרופה, לפעמים. לעתים הוא עלול להגביר את פעילות התוסף ולעיתים להפחית אותה, לכן יש להיוועץ ברופא המטפל.

* זכרו! תוסף תזונה אינו אמור להחליף תזונה מאוזנת ומגוונת. מטרתו היא להעניק לגוף מענה זמני לצריכת ערכים תזונתיים החסרים לו בינתיים.
תוסף תזונה טיפים תוסף מזון טבעי עייפות וחולשה תוסף תזונה לנשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד