י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

פרטנר מציגה: מיתוג ואסטרטגיה חדשים

קבוצת פרטנר מציגה את המיתוג החדש וחושפת את האסטרטגיה שבה היא מתכוונת לפעול בשנים הקרובות

צילום: סיון פרג'
צילום: סיון פרג'

חברת פרטנר הציגה הבוקר, את הדרך החדשה שאליה היא יוצאת בעקבות החלטתה להיפרד מהמותג 'Orange', וחשפה את תכניתה האסטרטגית. אירוע ההשקה התקיים בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות מר חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ בעלת השליטה בפרטנר. לצד האסטרטגיה העסקית, הציגו יו"ר החברה אדם צזנוף ומנכ"ל החברה איציק בנבנישתי, גם את השפה הגרפית של המותג 'פרטנר', במסגרתה הטורקיז של פרטנר יחליף את הכתום של Orange.

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי הדגיש: "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange, ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הכיסוי המלא בכל אזורי הארץ והשירות האיכותי בישראל. בנבנישתי הוסיף, כי "פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי". הוא הודה בדברים חמים לעובדי החברה, "שלקחו חלק משמעותי בכל התהליך שעברנו בחודשים האחרונים והם מהווים חלק מהותי בדרך החדשה של החברה".

חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ בעלת השליטה בפרטנר הביע את סיפוקו לנוכח הפעילות של פרטנר. המיתוג החדש והשימוש בשם פרטנר איננו טכני בלבד, יש בו הרבה מן הסמליות המתבטאית בשם פרטנר. "אנחנו כאן לטווח ארוך מאוד ונעמוד במאה אחוז מאחורי החברה", הצהיר סבן.

יו"ר קבוצת פרטנר, אדם צזנוף, ציין כי "זהו יום מיוחד לקבוצת פרטנר שיוצאת היום למסע מרתק עם המותג החדש, מסע שמטרתנו ליצור את קבוצת התקשורת המעניינת והמצליחה בישראל. אנחנו גאים מאוד בחברת פרטנר, מאמינים בהנהלה המצוינת של החברה ובעובדיה הנהדרים ונותנים לה תמיכה וגיבוי מלא. בשם הדירקטוריון, ההנהלה, העובדים ובעלי המניות אני מודה על התמיכה והאמון בנו ובטוח ביכולתה של פרטנר להוביל את שוק התקשורת בישראל".

ע. ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק ומנועי הצמיחה של קבוצת פרטנר, התייחסה למהלך המיתוג מחדש שהחל לפני מספר חודשים, במשותף עם חברת MetaDesign המתמחה בבניית מותגי-על בעולם: "בנינו מותג עדכני ודינמי. השפה המותגית מבוססת על ערכים של תנועה, פשטות וגמישות – כפי שנדרש. השינוי שמבוצע החל מהיום אינו רק שם וצורה אלא שינוי של דרך מחשבה ושל תוכן".

באירוע, חשף יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, היבטים טכנולוגיים שונים הקשורים בפעילותה של פרטנר.

בנוסף, החברה הודיעה על הטבה מיוחדת להורים של תינוקות שנולדו ביום ההשקה, יום שלישי, ז אדר א תשע"ו (16 בפברואר ש"ז) פרטנר תעניק במתנה להורים אלו, תכנית סלולרית כשרה הכוללת: עד 5000 דקות זמן אויר, בכפוף לשימוש אישי סביר והוגן, 500 דקות שיחות ל-42 יעדים נייחים בעולם, ולארה"ב ולקנדה שיחות גם לניידים.
סלולר פרטנר אורנג' השקה מותג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד