י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחרי 14 שנה ו-7 ילדים - הזמנה לחתונה

שיא מפוקפק לדואר ישראל: הזמנה שנשלחה למורה של הכלה לפני 14 שנה, הוחזרה היום להורי החתן

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

חלפו 14 שנים מהחתונה, והבוקר (ג) התברר כי המורה לא קיבלה את ההזמנה.

"חשבתם ששמעתם הכל על דואר ישראל אז חשבתם.." כתב הבוקר גבי הורן בפייסבוק, "מה הסיכוי שמכתב שנשלח לפני 14 שנה יחזור לשולח? אז היום זה קרה, בתיבת הדואר של ההורים שלי נחתה הזמנה לחתונה של אחי שנשלחה לפני 14 שנה".

הוריו מאשדוד ומשפחת גיסתו מזכרון יעקב השיאו את ילדיהם לפני 14 שנה, ואחת ההזמנות נשלחה למורה של הכלה הגב' נויבירט. הבוקר (ג') נחתה בתיבת הדואר של הורי החתן, ההזמנה שחזרה משום מה ולא הגיעה ליעדה.

"לזוג שהתחתנו יש כבר שבעה ילדים, ולא ברור לנו למה ההזמנה לא הגיעה ליעדה, וחמור מכך, למה עד היום לא טרחו להודיע לנו על כך", אומרת בת משפחה ל'בחדרי חרדים'.

החתונה נערכה בתאריך י"ד אב תשס"ב (23/07/2002) באולמי ויז'ניץ בבני ברק, וההזמנה כאמור נשלחה על ידי הכלה. אולם מאחר ועל גבי ההזמנה מופיעים הכתובות של הורי החתן והורי הכלה, משום מה ההזמנה הוחזרה להורי החתן שקיבלו זאת בהפתעה גמורה.

ההזמנה נשלחה לגברת בינה נויבירט בחדרה, מורה בסמינר גור בחיפה, על מנת שתשתתף בחתונה, אולם כאמור היא לא הגיעה ליעדה. המורה נויבירט הגיבה בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי לא זכור לה שהיא השתתפה בחתונה, "היו לי אז ילדים קטנים בבית, ולא נהגתי להגיע לחתונות".

מחברת דואר ישראל נמסר ל'בחדרי' כי "מדובר במקרה חריג ביותר ובלתי הגיוני, בהתחשב בזמן הרב שעבר. עם זאת, אנו מנסים לבדוק כיצד והאם יכול היה להתרחש".







דואר ישראל מורה סמינר גור עיכוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד