כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פניית פרסה ב'אגד': "ננחם המשפחות"

לאחר הביקורת הנוקבת על התנהלות 'אגד' בסוגיית אוטובוס המוות - משנים בחברה כיוון ומביעים תנחומים

זירת התאונה
זירת התאונה

האם ב'אגד' מבינים ומפנימים את גל הביקורת שספגו הבוקר (ג) בעקבות מכתב הניחומים נטול השמות שפורסם בעיתונות החרדית?

יו"ר מזכירות אגד אבי פרידמן השיב היום במכתב תגובה לח"כ עליזה לביא מיש עתיד, על דרישתה למודעת אבל חדשה ומפורטת וטענותיה לזלזול בנפטרים.

"התייסנו למודעות התנחומים ברגישות רבה וביקשנו להביע באמצעותה את תנחומינו הכנים בצער המשפחות", כותב פרידמן, במכתב המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. "ודאי שלא היה בכך שום התנשאות חלילה. הניסוח נעשה בעצה אחת עם יועצינו למגזר החרדי ובהתיעצות עם נציגי העיתונות המגזרית", הוא מציין.

"מחר יום רביעי אני וצוות בכירים מאגד נערוך ביקור תנחומים אצל כל משפחות ונביע את כאבנו. צערנו והשתתפותנו באבלן הכבד", הוא מבטיח.

כזכור,במכתב ליו"ר אגד כתבה ח"כ לביא: "ביום ראשון התרחשה תאונה דרכים מזעזעת בקו 402 של חברת אגד. שבה קיפחו את חייהם 6 בני אדם. במודעת האבל שפורסמה חברתכם לא פורסמו שמות ההרוגים בתאונה. היעדרם של השמות מביע זלזול בכאבן של משפחות ההרוגים. מודעת האבל הזו מבטאת התנשאות, נתק ואטימות לב. זו לא נחמה, לא השתתפות בצער ולא לקיחת אחריות על המקרה הטרגי שפגע באנשים רבים כל כך. מן הראוי יהיה להזכיר את שמות ההרוגים במודעה שתצא מטעמכם".

"לכל איש ואישה יש שם. לכל איש ואישה יש משפחה ואנשים קרובים המבכים את לכתו. מן הראוי שחברת אגד תסתכל למשפחות ההרוגים בעיניים, תתנצל ותשתתף בצערם באמת ובתמים". לביא אף מפרטת את שמות ההרוגים ודברי השבח שפורסמו עליהם ב'בחדרי חרדים' לאחר הטרגדיה הנוראה. אני מצפה שתפרסמו בקרוב מודעה נוספת שמזכירה את ההרוגים בשמם. לא יהיה די בכך לכסות על המחדלים שגרמו לתאונה המחרידה - אבל זה לפחות צעד בכיוון של חשבון נפש והשתתפות אמיתית בצער".

לביא גם הסבירה בשיחה עם בחדרי חרדים כי "בעקבות המודעה חסרת הרגישות שפרסמה חברת אגד, פניתי ליו"ר אגד בדרישה להתנצל ולפרסם מודעה חדשה. בנוסף אגיש הצעה דחופה לסדר בנושא נהגים מורשעים בעבירות תנועה העובדים בתחבורה הציבורית".



אגד אוטובוס המוות עליזה לביא יש עתיד מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד