י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נסראללה מאיים: "יש לנו 'פצצת אטום'"

נסראללה מאיים על ישראל: "פגיעת טיל של חיזבאללה במיכלי האמוניה בחיפה היא פצצה גרעינית"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

נסראללה מאיים על ישראל: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים על ישראל בנאום שנשא הערב (ג') לציון יום הזיכרון לחיסול בכירי הארגון עימאד מורנייה ועבאס מוסאווי.

נסראללה איים: "בחיפה יש מיכלים של 15 טונות של אמוניה, כל פגיעת טיל של חיזבאללה תהפוך אותו לפצצה גרעינית שתביא למותם של רבבות איש".

עוד המשיך ואמר: "ישראל חוששת שבעימות הבא עם חיזבאללה אנחנו נפציץ את מתקני הגז בחיפה. ישראל לא יוצאת למלחמה שהיא לא תנצח בוודאות כי כמה טילים מכיוונונו לכיוון חיפה ואז 800 אלף איש נהרגים. יש אפילו מומחים ישראלים שאומרים ש'פגיעת טיל במאגר האמוניה תהיה ממש כמו פצצה גרעינית".

נסראללה גם התייחס למחמה עם סוריה ואמר: "מהיום הראשון ישראל ראתה במה שקורה בסוריה הזדמנות שתפגע בנו. כשאלקעידה התפצלה לשניים אלנוסרה ודאעש, ישראל חשבה שארגון אלקעידה ודאעש ונוסרה טובה יותר מאשר השארותו של בשאר אל אסד. עכשיו יש מחלוקת בישראל. בוועידות האחרונות שמדברות על הדברים באזור שאי אפשר להפיל את השלטון של בשאר אל אסד.

"הם מציבים תנאים שאפילו לא מקובלים על ארה"ב ואירופה. וזה מה שמוביל להמשך המלחמה בסוריה. להם לא איכפת. העיקר שאסד לא יישאר כי הוא מסכן את הישראלים. היום ישראל מדברת על פיצול סוריה. למדינה דרוזית, כורדית, עלווית ושיעית. אם סוריה תפוצל למדינות, כדי שיום יבוא ויכול להיות שנדון עם המדינות האלו שנמצאות בסמוך לפלסטין הכבושה".

"ישראל רצתה להפיל את השלטוון בסוריה ואת הנשיא והיא לא הצליחה בכך. עד עכשיו היא גם לא הצליחה לפצל את סוריה. כי כל הצדדים הנלחמים בסוריה מסרבים לזה".
חסאן נסראללה מלחמה הבאה פצצה גרעינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד