ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליצמן על נסראללה: 'טראללה'

שר הבריאות יעקב ליצמן על איומי חסן נסראללה לפגוע במיכל האמוניה בחיפה: "פועלים להעביר מהמקום"

.
.



פצצת האטום של נסראללה: שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (ד') בדיון שנערך בוועדת הבריאות של הכנסת לדבריו של מנהיג החיזבללה חסן נסראללה ואמר "כבר כמה חודשים אנחנו פועלים להעברת מיכל האמוניה, עוד לפני שנסראללה טרלללה דיבר".

חברת הכנסת יעל כהן פארן (המחנה הציוני) הגיבה לדברי נסראללה ואמרה: "תושבי מפרץ חיפה נמצאים בסיכון כפול, בטחוני ובריאותי. בזמן שהממשלה עסוקה בלעכב את סגירת מיכל האמוניה בנק המטרות של נסראללה נחשף. האם צריך לחכות שיהיה אסון על מנת שראש הממשלה יתעורר ויבין שמפרץ חיפה הולך לבעור?"

אתמול, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים על ישראל בנאום שנשא לציון יום הזיכרון לחיסול בכירי הארגון עימאד מורנייה ועבאס מוסאווי.

נסראללה איים: "בחיפה יש מיכלים של 15 טונות של אמוניה, כל פגיעת טיל של חיזבאללה תהפוך אותו לפצצה גרעינית שתביא למותם של רבבות איש".

עוד המשיך ואמר: "ישראל חוששת שבעימות הבא עם חיזבאללה אנחנו נפציץ את מתקני הגז בחיפה. ישראל לא יוצאת למלחמה שהיא לא תנצח בוודאות כי כמה טילים מלבנון לכיוון חיפה ואז 800 אלף איש נהרגים. יש אפילו מומחים ישראלים שאומרים שפגיעת טיל במאגר האמוניה תהיה ממש כמו פצצה גרעינית".
יעקב ליצמן חיזבאללה ממשלת ישראל נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד